23 září 2016

Nejděravější .....



14 komentářů:

  1. Čekala jsem děravé plechové vědro, ale tohle je mnohem lepší, Vendy, zvlášť v ČB provedení.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem též zvědavá, co je nejděravější, ale toto je takové  nečekané, zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to už je úplné broukoviště. Tak mě napadá, kdyby se ta fotka obrátila, tak na nás kouká lebka ježibaby.

    OdpovědětVymazat
  4. Tam by se našlo úkrytů, býti hmyzáčkem!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Působivý pahýl, leč na mě krapet depresivně působící

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Takových starých bezinek je tu všude dost

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Já se domnívám že těch hmyzáčků tam sídlí asi opravdu dost. Mravenci tedy určitě

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Ráda chystám chytáky

    OdpovědětVymazat
  9. takovéhle kmeny přímo miluji!

    OdpovědětVymazat
  10. Podle nadpisu jsem se lekl,že jsi fotila cedník ,ale tohle je parádní   

    OdpovědětVymazat
  11. Něco už pamatuje, já mám zase děravou hlavu (a nepamatuju si nic).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....