07 září 2016

Ještě jednou lekníny .....



Po cestě ke skalám v Černolicích, kterou mi ukázala
jedna místní dobrá duše, jsem narazila na malý rybníček s lekníny.
Hned jsem si řekla, že při zpáteční si je nesmím zapomenou vyfotit. Ono
je stejně nešlo vlastně přehlédnout, protože ty tmavě růžové měly ohromné
květy a tvořily i veliké "kupy" listů. Jejich menší bratříčkové se tak skromně
spokojili s malou částí listů. Ovšem něco za něco. Ty malé měli spoustu květů,
zatímco ty velké jen pár. Obcházela jsem kolem jak mlsný kocour a fotila z různých
směrů a pohledů.









Za plotem domku vedle rybníčku, mne zaujaly různé druhy hortensií. Ty jsem vcelku znala,
ale tenhle druh ne .....













Myslím že pro letošek je to z leknínů asi tak všechno .....

18 komentářů:

  1. Všechno? Vždyť to je nádherné. I včelku jsi vyfotila, ty záběry jsou zářivé, barva leknínů i hortenzie taková zvláštní. Podařilo se ti to, moc.

    OdpovědětVymazat
  2. [3]:to jo, jak vidim lekniny jsem jak utrzena od retezu, obzvlast kdyz jsou pekne u brehu.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Beru to tak, ze nez se dostanu zase k nejakym, budou uz odkvetle.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherný. Kdybych byla víla, tak přeskáču po listech celý rybníček suchou nohou.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: A víš že ne? Ony tam byly sakra velký mezery mezi těmi leknínovými poli

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Je, lekníny mají své tajemné kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Prostě krásný majestátní květiny na parádních fotkách, co jiného!

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně růžový článek bez růží.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Však jsou někdy lekníny nazývané vodní růže .

    OdpovědětVymazat
  10. MarijaKes9/9/16 09:42

    [12]:Vlastně ano. Jsem na zahradě, jdu něco dělat. A data se krátí. Kdybych tu mela internet, tak neudělám nic.

    OdpovědětVymazat
  11. MarijaKes9/9/16 09:42

    [12]:Vlastně ano. Jsem na zahradě, jdu něco dělat. A data se krátí. Kdybych tu mela internet, tak neudělám nic.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné lekníny, Vendy, jak vidím, doslova ti učarovaly, však taky není divu.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Leknín je takový tajemný a má pověst zabijáka který lidi kteří se snaží utrhnout květ ve vodě zaplete do kořenů a oni se utopí. Obě ty barevnosti latnaté hortenzie má sousedka, včera jsem na ně koukala. Asi si taky jednu někam šoupnu. Ale takovouhle jsem ještě v zahradní formě neviděla. Podobnou ale meší a s bílými květy jsem viděla v Průhonicích.

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: V Průhonicích jsem byla jen jednou na podzim, mám dojem, že v říjnu.

    OdpovědětVymazat
  15. Krása, a v několika barvách, to je dost vzácné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....