17 září 2016

Balón ....




Občas se mi stane, že se podívám z okna a ejhle!
on si tam neslyšně pluje balón. A tak vždy vyběhnu a koukám jestli
si poletí dál, nebo nám bude přistávat na zahradě. Už jednou se stalo
že přistával na kopec nad námi, jinak nás většinou přeletí a vrací se
na místo odkud startoval (jsou to letci z Litomyšle). Včera se opět nad námi
šinul, a vypadalo to, že se bez problémů dostane zase přes kopec, ale
ouha, za pár minut bylo jasné, že tentokrát zase bude muset přistát někde
v blízkém okolí. A taky že ano, jak jsem vyběhla se podívat z okna na půdě, zahlédla
jsem už jen jak se pěkně usadil za kolejemi. Pokud tam projížděli vlaky
cestující museli mít zajímavou podívanou. Pokud se mi podaří našetřit si nějaké peníze
jdu do toho. Je to můj velký sen proletět se balónem .....






A jde se na přistání .....







18 komentářů:

  1. To je vždy zážitek. Já mám také touhu si to zkusit, ale zatím mám strach. No je pravda, že lepší to stejně nebude, tak to zatím je zbytečné slovo. Tady je pro mne trochu problém, že se akce musí objednávat. Třeba do letadla na vyhlídkový let jsem vlezla a dlouho nepřemýšlela. Měla jsem tu touhu proletět se. Byla to otázka okamžitého zkratu. Nelituju, bylo to nádherné. Ale mít objednaný let balónem, tak se děsím týden dopředu a žaludek mám sevřený a .....jestli se ti to podaří, bude to zážitek a určitě budeš mít nevšední  fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tady se to taky objednává, ale i tak bych do toho šla, i přes to, že bych asi taky byla možná nejdřív vyklepaná jak sulc....

    OdpovědětVymazat
  3. tak u nás jen letadla a padáky.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás spadlo letadlo do obilí a byl z toho veliký problém, protože vše začalo hořet! Ale to se stalo, když jsem byla malá****

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, já mívala sen proletět se na rogalu, nebo se vznést v koši balónu nad krajinu. Ted' už ne, už se bojím.

    OdpovědětVymazat
  6. Pamatuji si, jak jsme jednou, ještě jako puberťáci, byli na návštěvě u tety v Polsku - poslední patro ohromného paneláku na ještě ohromnějším sídlišti. V televizi vysílali návštěvu papeže Jana Pavla II. a mě to děsně nebavilo. Tak jsem vylezla na ten jejich pidibalkon a kousek nade mnou jich letělo asi dvacet. Bylo to tak kouzelný!

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To muselo být krásné. Jak se tak potichu šinou oblohou.... tedy do chvíle než začnou přidávat plyn

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Tahle hláška mi vytane pokaždé když balon vidím letět. A teď když jsem ho viděla jak přistává za těmi kolejemi tak zas.

    OdpovědětVymazat
  9. Let balonem musí být zážitek, ale je to trochu loterie, aby vyšlo počasí, navíc ta cena - snad 5000 Kč - je hodně vysoká, lepší je tak vylézt na rozhlednu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem letos viděla balón jenom jeden, bylo to na Moravě a jinak jsem na ně moc štěstí neměla :). Ale vždycky je to zážitek a ráda se na balóny dívám :).

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tady, tedy v Litomyšli to je za polovinu. je to sázka, ale zase oni vědí kdy se má letět

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Oni asi nejvíc lítají, na jaře a pak k podzimu a hlavně zrána nebo v podvečer kvůli nejlepším podmínkám.

    OdpovědětVymazat
  13. Balónů jsem letos viděla několik, ale vždycky jen zdálky.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: O odvahu by asi nešlo, spíš je u mne problém v těch financích.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásně to vypadá, ale můj sen to není.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ono to musí být krásné....

    OdpovědětVymazat
  17. Tak si říkám, co by mě asi tak přimělo, abych do toho šla Nic. Děsně se bojím výšek. Ale zase si dovedu představit, jak úžasné fotky z balonu uděláš

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....