31 srpna 2016

Žhavý západ ....



Dlouho, předlouho jsem se nezabývala focením západu.
Buď bylo zataženo, nebo nebyl nijak zajímavý anebo, a to nejčastěji,
se mi prostě nikam nechtělo. Při prvním letně-prázdninovém chataření
jsem si ale řekla vyrazím. Je to po rovině, nemusím se šplhat do kopce, a vždycky
si najdu jiné místo odkud fotím. I když výsledné místo které je vidět je vždy stejné.
Prostě s přírodními zákony nic neudělám ......
A aby nebyly snímky úplně stejné, hrála jsem si
s nastavením foťáku při programu na focení západu.








A když sluníčko definitivně zmizelo a setmělo se, měsíc se ukázal v plné kráse úplňku



17 komentářů:

  1. Ani nevím, co je krásnější. Jestli západ slunce, nebo jasný, čistý úplněk.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten měsíc je naprosto fantastickej!

    OdpovědětVymazat
  3. Západovky přitáhnou vždycky.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle jsou jedny z nejhezčích fotek, co jsem tady viděla, jsou opravdu fantastický!

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou barvy, Vendy, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Při západu Slunce si nejlépe uvědomím, že je Země je kulatá. Je úžasné, že během pár minut zmizí a zůstane je jen úchvatná scenérie, jak po výbuchu sopky.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To někdy ano, třeba v tomhle případě, když jsem fotila teď naposledy, bylo to zas jiné, ne tak žhavé.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:No ale na tvý západy nemám ani náhodou....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Díky, ale jsou tu na západy větší machři

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Kdepak, ty a Patrik máte nejhezčí západové fotky. Už proto, že je máte pokaždé odjinud. Já mám de facto stejná místa, jen s jinou barevností, podle toho zrovna je čeho ve vzduchu a láme světlo nebo podle toho jak si nastavím program na focení západu.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Různá místa, to snad, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  12. Západy a východy slunce a celkově fotky oblohy miluju, máš to všechno moc krásné. Nejvíc se mi líbí úplněk, na kterém jsou vidět i detaily. Boží! Něco takového bych si chtěla jednou vyfotit, ale s mým obyč foťáčkem bohužel měsíc tolik nepřiblížím. Tak třeba jednou.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Na úplňku letadla nejsou, myslíš tu západovou, třetí od začátku. Je to focené teleobjektivem, takže přece jen nějaké přiblížení tam je. Ale pak už je to na hranici kvality.

    OdpovědětVymazat
  14. Jaká letadla?    já vím, že na měsíci nejsou.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: No jo, a kde já jsem vzala že tam píšeš o letadlech? No fáákt už blbnu...   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....