09 července 2016

Levandulinky .....



Po mnoha desítkách let jsem si vzala do ruky háček,
zalovila v hlubinách úložného prostoru postelí a vytáhla bavlnky
a dala se do voňavého tvoření. Letos mi po delší době zas trochu kvetla levandule
a tak přišlo na věcičku, kterou mám staženou v inspiracích už dost dlouho,
ale nějak jsem se pořád nemohla dostat k tomu ji udělat. A jelikož
stužkové tvoření jsem na zřejmě hodně dlouho, ne - li napořád
uložila k ledu, došlo na tvoření jiné. A tak vzniklo prvních pět
Levandulinek. Ještě k nim brzičko přibude jedna velká, ta bude mít své
místo na vchodových dveřích ..... a pokud se mi podaří přemluvit
majitelku bíle kvetoucí levandule na nějaké snítky, byla by i Levadulinka - nevěsta ....









19 komentářů:

  1. Jů, ty jsou roztomile a jak musí vonět

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, to je krásné a voňavé na pohled.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Já jí nikdy nemám tolik abych z ní něco vyrobila, i na ty panenky jsem si vysomrovala část u sousedky. Ale už jsem rozhodnutá navšívit při nejbližší návštěvě u dcery v Litomce školky a podívat se jestli mají i jiné barvy. Vím že je růžová, bílá a tmavě fialová a tak bych si je ráda pořídila.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Taky že to v té ložnici vonělo náramně, jak to pomalu usychalo. Teď tu voní velká otep co jsem dostala a dělám si taky pro sebe na dveře

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, nádhera. Vůňe se mi vylévá z compu, fakt pěkný!

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: No musím říct, že mi tu voní pěkně. To je pravda. Dneska jsem dodělala velkou a už visí na dveřích.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No jo! Máš pravdu!

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou moc krásné. Už jsem je jednou obdivovala. Já nikdy nevím, kdy je ta správna doba na trhání levandule.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Já taky ne, navíc já mám takové dlouhé klasy květů a ty rozkvétají postupně takže než kvete vrch, dolejšek už je odkvetlý. A když jsem měla rozkvetlé od sousedky tak stejně se ty kvítka při schnutí zavřela.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je neobyčejně krásný nápad a voňavý, skoro je cíítm až u nás doma. Obdivuji tvé šikovné ruce.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Však jsem si ještě dovezla levanduli z Prahy a ještě mne jich čeká udělat šest nebo sedm....

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná kombinace pletení a květin. Škoda, že květy tolik nevydrží.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: A víš že levandule je po usušení docela držák? A když přestane vonět, stačí vzít lak na vlasy a přelakovat.....

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jsou nádherné, Vendy, nepřestávám žasnout, jaké máš nápady a jak jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: On to není úplně můj nápad, je to inspirace kterou jsem viděla kdysi dávno na netu. Jen trochu upravená.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: To je celkem jedno, Vendy, líbí se mi provedení.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....