05 května 2016

Modely ....



Předposlední co tu pro vás z Litomyšle a její lázeňské
promenády mám, jsou opět vychytané modely kterých je rok
od roku víc. Začíná to být pro místní i návštěvníky docela
prestižní záležitost a je to vidět .... však i my s dcerou pořád
vymýšlíme co kde získat abychom při další návštěvě zapadly Mrkající


K vidění byly dámy všech věkových skupin v rozličných modelech.
Ať už vysoce elegantních .....






...... ale i lehce rozverných .....


..... i přímo lázeňské a koupací modely byly k vidění ....


..... i modely všednodenní, tedy ve své době ....





Ale ani pánové se nedali zahanbit a vystrojili se v duchu doby







No a nakonec jedna z lázeňského ateliéru Překvapený S vyplazeným jazykem Mlčící



17 komentářů:

  1. Vendy a kdy nám představíš vaše modely? Příští rok, nebo jsem tě přehlédla?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak můj pokus vidíš na poslední fotce, akorát ten klobouk byl půjčenej pro focení. No přemýšlíme, přemýšlíme co na ten další rok. Ono by se samozřejmě nabízelo něco si půjčit, jenže nejbližší půjčovna je 70km v Pardubicích....

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, moc vám to sluší A tolik švarných chlapců, nevybraly jste si ? Dobové oděvy slušely všem. Dámská móda byla opravdu dámská

    OdpovědětVymazat
  4. Víš, že mne napadlo, že ta poslední fotka zobrazuje tvůj model?Klobouk ti docela sluší. Dobrá přehlídka...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak snažila jsem se alespoň trochu přiblížit atmosféře, ale příště se to musí opravdu domyslet. Ten klobouk byla náhoda, chtěla jsem dceři ukázat jak mi, narozdíl od ní, která si plácne na hlavu cokoli a cokoli jí sluší, žádná pokrývka hlavy nesluší a hrábla jsem po tomhle klobouku a ona že ne, ten že vypadá dobře, tak jsem si ho půjčila na focení.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Jak jsem pak zjistila od kadeřnice, lidé se na to připravují už od okamžiku kdy přijdou domů z toho zahájení. A od ledna už dávají dohromady kostým. Je vidět že rok od roku je jich víc a víc.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo! Tak přesně o tomhle jsem minule psala, šaty a klobouček, možná i paraplíčko, to je moje!

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, parádní kostýmy a ateliérové foto velmi vydařené, apartní klobouček, milá dámo! Oběma vám to sekne

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Díky, i když já jsem toho názoru, že to sekne jen jedný,  a já to nejsem   

    OdpovědětVymazat
  10. Půjčovna je i u mé sestry v Třebíči, Vendy, ale to je pro tebe teprve z ruky.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak přemýšlela jsem už nad tím. Ten si beru inspiraci z Četnických humoresek   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: No vidíš, tak přemýšlej dál, Vendy, určitě na něco přijdeš.

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě tam chyběla starodávné bicykly, kde první kolo bylo obrovské a druhé velmi malé, u těch mně vždy bylo záhadou, jak na ně gentlemani nastupovali

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Ta Vysoká kola tam byla předloni. A mám je vyfocená. Takže když si zaserfuješ v článcích koncem dubna předloni tak bys na ně měl přijít.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti to tam sekne. Parádní foto.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Díky, ale to je věc názoru. Já tvrdím, že to dceři kazím a že vypadám jak kříženec se želvou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....