15 května 2016

Barevné elegie I ......



Jak jsem vám slíbila abychom se pořád neprocházeli
po trochu smutné a nebarevné expozici, vynoříme se na hladinu
a pro změnu se potopíme do jarních barev. I když ....... i tam ta voda trochu
bude. Fotila jsem když se po dešti na květech ještě nějaké kapky držely.
A jako v poslední době nejvíc, obrázky jsou focené mým oblíbeným starým sklem.
Popravdě jsem ho odložila jen na výstavách, protože jsem potřebovala
široký záběr a dobré ostření a pak když jsem potřebovala fotit výhledy do krajiny
nebo na Prahu, to přišel na řadu i teleobjektiv.










Zítra se podíváme dál do útrob Titanicu, přesněji projdeme chodbou první třídy, podíváme se
na kajutu cestujích druhé třídy a představíme si jaké to bylo v kavárně na palubě.

20 komentářů:

  1. Jednoznačně ta první fotografie

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Pro mne je lepší ta poslední

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, svěží, líbí se mi moc ty malinké macešky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já tedy červenou poslední dobou fakt moc nemusím, páč v ní smrdím celý den v práci, ale musím uznat, že ty červené tulipány jsou tedy něco!

    OdpovědětVymazat
  5. [8]:Probůh,  kde to děláš ?   

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: No bordel to není . I když vlastně tak trochu jo, jeden velký nadnárodní bordel .

    OdpovědětVymazat
  7. [10]: Co dneska není, že?

    OdpovědětVymazat
  8. Kapky deště nebo rosy tu nevídanou krásu ještě podtrhnou a udělají z tulipánů tak lákavou podívanou, že bych je fakt nejraději ochutnala.   

    OdpovědětVymazat
  9. [13]: Když jsem to pak viděla na počítači, ty červené tulipány, tak mne to ještě víc posunulo k tomu koupit si na to starý sklo redukci s hlášením zaostření. A podívat se po optické redukci na hledáček.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Možná že květ by ti nic neudělal, ale cibulky jsou jedovaté.

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Týýýýýýýý jo!

    OdpovědětVymazat
  12. [16]: No víš co, ta korekce dioptrií co tam je už mi nestačí.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta rudá je intenzivní, divím se, že si ji v KSČM nedali do znaku?

    OdpovědětVymazat
  14. [18]: Hele, stačí že mi hořknou v puse třešně, ještě aby mi kazili pohled na tulipány

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....