21 dubna 2016

Začínáme hlasovat po čtvrté .....



Tak, dost snů a z jejich nebezpečných
vod hurá do reality. I když možná někdy taky trochu snové,
protože to co v sobě ukrývají kostely, kaple či boží muka
jsou vlastně také sny. Sny mnoha generací lidí kteří se zde za ně modlili.
Dnes si představíme pět příspěvků které se na duben sešly .....


(VendyW)

(SignoraA)

(Sceneryphoto)

(MarijaKes)

(Frypat)

9 komentářů:

  1. Vendy, nezapomněla jsi na něco?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jo, už zas! Bóže, bóže .....

    OdpovědětVymazat
  3. Teď hlasuji pro tvůj poutní kostel, krásně jsi ho nafotila i uvnitř.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Byl to jediný z toho dne který byl otevřený. A to ještě jen díky té Mariánské pouti.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlasuji pro kostel v Šaraticích, ale moc se mi líbí i ty ostatní.

    OdpovědětVymazat
  6. Opět silná konkurence! Těžké rozhodování.

    OdpovědětVymazat
  7. Opět těžká volba! Všechny objekty jsou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  8. Já na to úplně zapomněla. A přitom jsem tady na blogu byla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....