26 dubna 2016

Nad propastí času .....



..... viset a nevědět kdy spadneme.
Zda křídly včas mávneme, a na proudech vzduchu
odlétneme .... kam?

Nad propastí lásky viset a nevědět kdy odejdeme.
Srdce roztříštěné na tisíce střepů, krvácíme a hledíc do její
hloubky čekáme ..... na co?

Nad propastí samoty se potácíme a nechápeme,
jak dny své utrácíme v marketech života.
V honbách divokých .... za čím?

20 komentářů:

  1. Pěkné zamyšlení a doplněné hezkou fotkou.   

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná slova, i když z nich cítím smutek a otázky bez odpovědí.

    OdpovědětVymazat
  3. Povedlo se ti to, spojení slov a fotky jako kapající slzičky...

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Trochu odfláknuté. Tedy ty verše. Nebyl tu klid, ale zase jsem potřebovala něco k té fotce a klasický popisek, či psando k tomu tématu se mi nelíbilo.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Tak na to, že vznikla v noci, za mlhy jak mlíko ..... jo, vypadá vcelku dobře

    OdpovědětVymazat
  6. Skvěle pojaté téma týdne, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý článek na Téma týdne, fotka krásná!

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: V tom mlžném tichu,

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Měla jsem ji nasyslenou dlouho, a teď se šikla

    OdpovědětVymazat
  10. Tedy, já smekám, velmi působivá poezie a ta fotka k ní... ááách

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Tak zrovna od tebe mne ta pochvala co se týče psanda těší dvojnásob

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásná slova, velice působivé spolu s fotkou!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Jak říkal ten člověk, co padal z mrakodrapu a prolétal kolem 30. patra: "Zatím dobrý."

    OdpovědětVymazat
  14. Van Vendy2/5/16 19:34

    [17]:To bylo dobrý!

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná báseň vhodně doplňující fotografii. Nebo fotografie kapková, doplňující báseň?

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Vzhledem k tomu že fotka vznikla už někdy v prosinci doplňující je vlastně ta báseň.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....