29 dubna 2016

Na kraji ....




13 komentářů:

  1. Pěkná kompozice, Vendy, jenom ty dráty, kdyby na snímku nebyly!

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, ta fotka je kouzelná a má krásnou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná fotka líbila by se mi jako pozadí

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Byl to krásný den, proto má asi tu atmosféru..... podzim jak vymalovanej, suníčko a teplíčko, výlet po okolí.... takže co si víc přát?

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Pokud jsem tam chtěla mít nahoře ty listy, a to jsem chtěla, nedalo se nic dělat. nevím jestli si pamatuješ, ale byla tady ještě jedna, kdy jsem stála víc v poli už za hranicí těch listů a drátů. Anebo ořez, ale nechtěla jsem mít dvě skoro totožné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To mě napadlo, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. Wendy díky, že jsi mě navštívila, díky za komentář a opět mohu u tebe jen obdivovat tvé úžasné fotografické oko (nejen oko, samozřejmě)!

    OdpovědětVymazat
  8. A teď, jestli stoupáme vzhůru, anebo klesáme.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tak já stála pevně na rovině

    OdpovědětVymazat
  10. Ta se moc povedla. To je hned vidět "fotografické" oči.   

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná fotečka, s nevyřčeným příběhem   

    OdpovědětVymazat
  12. MarijaKes2/5/16 07:47

    Možná by si tahle fotka zasloužila úplně odstranit horní část. Jen louka, či pole se stromem by byly velmi vypovídající a naprosto skvělá minimalistická fotka.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Však taky tak už upravená byla, a použila jsem jí do téma měsíce Minimalismus v klubu. Ale tuším, že tady už taky proběhla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....