24 dubna 2016

Hruškování ....




A zas je tu čas, kdy mi před oknem krásně kvete
okrasná hrušeň od sousedů a láká k tomu abych jí fotila
až do bezvědomí. Je nádherná a já samozřejmě neodolávám.
I když už se hodně krotím. Takže dneska jsou to slunečné fotky,
až bude pršet, tak si cvaknu pár dešťových .....






Tedy to co předcházelo tomuto článku mi vzalo na dlouho (tedy na jedno další
čtvrtletí) radost ze života. Kontrolní hlášení o DPH a elektronické podání DPH je
věc, kterou čím dál tím víc začínám nesnášet spolu s ministrem, kterej tenhle
paskvil vymyslel. Čím víc si myslím že už chápu, tím míň je to pravda. A už vůbec nevím
co tedy bude až se bude muset zakoupit něco na slavnou EET. Tedy pokud do té doby
vůbec ještě budou v Čechách nějací drobní živnostníci. jdu si dát panáka na oslavu
toho, že jsme se s mužem nepozabíjeli .....



24 komentářů:

  1. ano, to focení do zbláznění znám...

    OdpovědětVymazat
  2. "Fotit do bezvědomí", to je výstižné, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Cha, stejně dřív nebo později u něj skončíš Jak říká Bond. Nikdy neříkej nikdy.....

    OdpovědětVymazat
  4. Do tretice vsetko dobre - ergo: tri panaky!

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, ty kvítky jsou krásné a něžné. Působí, jako balzám na duši, zejména v tom počasí, které dnes panuje.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Chceš se vsadit, Vendy?!   

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Tak jelikož tě focení baví, a mám dojem že i ráda experimentuješ a tak zkusit zase něco nového by tě mohlo zlákat.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Jen ještě nekvetou tak dlouho aby vynikl ten krásný kontrast krvavě rudých tyčinek a bílého květu, to je to co mne vždycky při detailním prohlížení přitahuje.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Já nechápu smysl. Teď si budou lidi dávat pozor a vystavovat faktury a psát doklady tak aby se vešli do deseti tisíc a tak ty velké zakázky zas budou nedohledatelné tudíž nekontrolovatelné. Takže bude člověk jak debil dávat přiznání k DPH a naprosto identické kontrolní hlášení na jednom řádku. Kdyby to tedy alespoň dali na jeden e-formulář......

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Nakonec nedošlo ani na jednoho. Ale večer na vínko

    OdpovědětVymazat
  11. Anna Csanádiová25/4/16 19:29

    Ahoj,pěkné focení ,také takhle chodím každý rok po zahradě a pořád je co fotit.

    OdpovědětVymazat
  12. Marijakes25/4/16 20:52

    Hrušeň kvete nádherné.a ke zvladnutemu účetnictví ti opravdu gratulují z celého srdce. A dělat účetnictví manželovi je hodně náročné. Panáka si zasloužíš.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Je to děs. Pokaždý to je hodně výbušná atmosféra!

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Tak ještě že jí mám. V téhle hnusné zimě se mi nikam dál chodit nechce tak vždycky oběhnu záhony a stromy a mám zas něco na blog.

    OdpovědětVymazat
  15. Už loni jsem říkal,že bych se měl po ruškových květech podívat,ale obávám se,že to zase nestihnu.Letos nestíhám vůbec nic a to zatím nemusím dělat nové DPH. Na mě se to zatím nevztahuje,ale to je dočasné. Myslím,že potom dva panáky nic nevyřeší,obávám se ani dvě láhve stačit nebudou

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Možná bys mohl stihnout, tohle je okrasná a ta stejně jako většina okrasných ovocných dřevin je rannější než ty klasické sadové. Nemůžu soudit, protože tady nikdo hrušky nemá, nejsme pro ně výhodná poloha. No tak pokud nemusíš být plátcem DPH vykašli se na to.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Ne,ne.Já nemusím     

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Já už to  ..... no tak to máš velkou výhodu. Manžel bohužel kvůli většině zákazníků být plátce musí. i když uvažoval o tom že by se odhlásil, ale díky tomu by přišel o ty největší zákazníky kteří nás de facto drží nad vodou a jsou hranicí mezi námi a exekutory.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Narozdíl od sakur a ozdobných mirobalánů, které jsou neplodné má maličké hruštičky. Ale jen tu a tam.Nevím jak chutnají, nezkoušela jsem to.

    OdpovědětVymazat
  20. Už se těším, až rozkvete naše hruštička. Je ještě dost mladá a pořádně pokvete letos poprvé a koukám, že hruškové květy jsou taky velmi půvabné a fotogenické.

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: U hrušek je krásný kontrast těch rudých tyčinek a bílého květu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....