21 března 2016

Ranní pokoj, Modrý salonek a malý budoár ....



Dnes navštívíme daší tři zámecké pokoje,
nevím jestli se tak opravdu jmenují ale já to brala podle
vybavení které k pokojím náleželo. Je to sled menších nebo větších
pokojů, navíc různě průchozích a tak vznikají i zajímavé průhledy.
I zde samozřejmě byly aranžované květiny tak aby ještě podtrhly
krásu samotných interiérů, a ty zas naopak krásu květů ....



Račte si dát snídani ..... je připravená na stole






Máte rádi modrou?





A co takhle posedět u dortíků v Malém budoáru?












18 komentářů:

  1. Zámecké pokoje jsou krásné a aranže květin také.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, to je nádhera. Pro milovníka památek a květin je to krásná podívaná.

    OdpovědětVymazat
  3. Život na zámku, to by se mi líbilo.Krásné interiéry na mě působí velmi pozitivně.

    OdpovědětVymazat
  4. Modrou mám moc ráda. Tady na nábytku vypadá hodně pokrokově .

    OdpovědětVymazat
  5. Modrou mám ráda, ale v bytě ji nemám. když jsem se nastěhovali do novostavby, byly na stěně v obýváku modré tapety a šichni radili nepřetapetovávat, že panely pracují a tapety budou praskat. Já jsem měla mahagonový skoro červený nábytek a to se k tomu vůbec nehodilo. kdybych to sladila s bílou a další modré doplňky, pak by se to dalo, ale v mém bytě by neladila.  V tom zámeckém nábytku a ještě takto stínované v pruhu to vypadá dobře. Jinak se mi líbilo, jak na zámku jinde jedli, jinde se bavili, jinde pořádali odpolední dýchánky.

    OdpovědětVymazat
  6. Posedím Wendy klidně i bez dortíku!

    OdpovědětVymazat
  7. Nikde nevidím rokokový stoleček na počítač!

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se mi líbilo foto dveřové - tedy s průchozími pokoji.

    OdpovědětVymazat
  9. Zámecké interiéry jsou překrásné a květinové aranže nádherná umělecká díla.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Děti měly jednou pokoj vymalovaný modrooranžově. Bylo to docela veselé. Modrobílá ložnice bývala klasika, tu měl snad každý druhý.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Já byla na tomhle zámku jednou, paradoxně jako malá holka se známými kteří dleli u nás na chalupě s dětmi na dovolené a tak si chtěli udělat někam výlet. A volba padla na tenhle zámek. Kdeže by mne tenkrát napadlo že kousek odtud budu bydlet a dcera že tu zapustí kořeny. Jediné co si z něj dodnes pamatuju je koňské schodiště a zámecké divadlo. Takže pro mne je to vlastně neznámý zámek. Dcera se synkem tam jezdili se školou snad každý rok a teď prohlásila že se tam budou muset s partnerem vypravit na prohlídku znovu

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: A to sis nevšimnul toho otevřeného sekretáře na předposlední fotce vpravo? parádní uzavíratelný pracovní počítačový středisko i s poličkama a šuflíčkama   

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: No, už pro tu možnost trestat nehodné poddané nebo ty kteří zámecké paní ublížili. Zvlášť takové kterým věřila.

    OdpovědětVymazat
  14. [5]: Někdy si říkám jak mohli tolik pokojů využít. Vždyť aby každou hodinu byli v jiném když jich tam bylo tolik ...

    OdpovědětVymazat
  15. [4]: Mě ten pruhovaný nábytek připadá spíš jak art deco a ne rokoko jako zbytek mobiliáře, vypadá oproti němu moderněji. Ale máš pravdu, je moc pěkný, klidně bych ho i brala.

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Jo, to máš pravdu, Vendy,

    OdpovědětVymazat
  17. Zámek v Litomyšli se mi moc líbí a ve spojení s tolika kvítky to vevnitř vypadá ještě krásněji! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Neměla se ta šlechta špatně. Pobývat v takových prostorách muselo povznášet na duši :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....