26 března 2016

Dámský budoár a pokoj ....



Po pánském pokoji přichází na řadu část
kde své dýchánky, ale i třeba zábavy jako je vyšívání,
hudba a jiné příjemnosti prožívaly dámy. Takže hned vedle
pokoje kulečníkového je malý, čistě dámský budoár a za ním větší
tak trochu toaletní pokoj. Netroufám si ani zdaleka tvrdit že to je
zrovna tak jak jsem psala, ale určité znaky a vybavení pokojů
tomu nasvědčuje. Jestli se vydám na klasickou prohlídku zámku
s průvodcem uvidím jak moc jsem se kde ve svém odhadu
mýlila ......


Malý budoár který sousedí s kulečníkovým pokojem.
Skříňka na šití .... myslím že by takovou brala leckterá šička a vyšívačka
i dnes



Jak dcera nemá moc ráda tenhle styl čalounění, tentokrát se rozplývala a
doonce prohlásila že z takové látky by se mi hodil na chatu sedací vak,
který jsme už spolu jeden vytvořily. neříkám že mě by se nelíbil, já zas tenhle
styl mám moc ráda....





Variace na pryskyřníkové téma ....
Tu jsem si půjčila od dcery která fotila telefonem a krásně
dostávala bez větších problémů do záběru větší šířku.


A můj detail


A to je toaletní pokoj, s toaletou připravenou k oblečení, ale i vanou
připravenou ke koupeli.
Stejně i tenhle pokoj dostala dcera krásně do záběru, i s náma dvěma Mrkající




Voda se hřeje, takže chutě do koupele ....


Dumaly jsme jestli se jedná o ranní toaletu nebo svatební.


I v tomto pokoji nesmí chybět klavír. Ono jich vůbec měli spousty,
tenhle byl v těch pár pokojích které jsme navštívili už třetí.



10 komentářů:

  1. To byla doba, chtěli bychom v ní žít?   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak možná tahle doba byla vcelku nejklidnější. Machometáni byli od Vídně zatlačení zpět za Bospor, takže nehrozilo nebezpečí imigrantů, naopak od nás se po Bílé Hoře migrovalo pryč, tu a tam se sice objevil nějaký ten Švéd na Karlově mostě, a nějaký ten mor si zařádil spolu s požárem, ale šlechta začínala být osvíceneckou, dokonce zjistila že obchodování je dobrá věc a že se jí může zaobírat i ona a nejen měšťani. Za to dnes se těžko dá o jakémkoliv politikovi že je osvícený, Machometání se z Evropy nechtějí za Bospor hnout ani náhodou a lítaj nám tu komáři jejichž zásluhou se řada dementů a blbů začne šířit geometrickou řadou!

    OdpovědětVymazat
  3. Opět další krásná série zámeckých fotek.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty bílé šaty jsou nádherné, vždycky jsem si chtěla něco podobného obléknout. V mém věku se mi to nejspíš už nepodaří .

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já po tom toužím neustále. A to je mi počítám o dvacet let víc než tobě

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Na to jsem přišla až když jsem si tu fotku od dcery stáhla z fb. Normálně jsem to ani nevěděla ani na místě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tomu se říká kouzlo nechtěného.

    OdpovědětVymazat
  8. Procházka zámkem je úžasná, Vendy, a tvůj slovní doprovod skvělý.

    OdpovědětVymazat
  9. Takový salonek se vedle vyšívání jistě hodil i pro přijímání pánských návštěv :)

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: To by ovšem nesměl být ve vedlejším pokoji pan hrábě   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....