27 února 2016

Sněženky ....



Včera jsem vám (aspoň doufám)
zpříjemnila den obrázky mých čemeřic, a dneska
vám chci ukázat jak kvetou plnokvěté sněženky u sousedky.
Je zajímavé, že ty plnokvěté vykvetly mnohem dřív než klasické
které začínají teprve vylézat a nakvétat. I já už se mohu
pochlubit tím, že mi nakvétají, protože vloni jsem od Libby
dostala pár cibulek a sama jsem byla zvědavá jak to s nimi dopadne.
Sadila jsem je jezevčičce na hrůbek a tak tam letos vylezlo
několik poupátek ......

Některé fotky jsem fotila zas starým sklem, jiné zas telemakrem.
Myslím že už bez nápovědy by jste mohli poznat které jsou focené kterým.














23 komentářů:

  1. Sněženky jsou pěkné.Také nám kvetou - obojí-plné i klasické.

    OdpovědětVymazat
  2. Plnokvěté jsou krásné. Pěkně kvetou.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak poslední tři dny tedy pěkně u nás mrzne .....

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné. Já jsem už týden v pokušení, že si vezmu lopatku a pod rouškou tmy (nebo za šera) se vypravím na nedaleké hřiště, kde jsou. Neměla jsem o nich tušení, dokud mi Ema nepřinesla jeden kvítek ze hřiště, kde byly o minulém víkendu s mým mužem. Ale asi neseberu odvahu k tomu, jít vydloubat pár cibulek do míst, kde je stejně někdo zašlape. Navíc holky ráno odjíždí na celý týden na hory, neb v Praze vypukly prázdniny. Ledaže bych šla na hřiště s vnoučkem. Prý jich tam jsou mraky.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Jsou, ale ne  moje. Má je sousedka hned u plotu a tak si říkám že by se třeba za čas mohly nastěhovat i ke mě. Taky jsem si chtěla jít vyďoubnout tady na jedno místo, ale nakonec mi Libby poslala cibulky od ní ze zahrady.

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda nepoznám, čím jsou které focené, ale je to krása. Nám jich kvete v zahradě hafo, ale jen těch obyčejných.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Já až do letoška neměla sněženky žádné, za to pár bledulí mám na zahradě taky už leta. Bývalo jich tedy o hodně víc, ale nějak se poztrácely.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně se na to dívá, už se nemůžu dočkat, až bude zase všechno kolem kvíst :) Druhá odspodu se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Ta je zrovna tím starým sklem

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné! Ale zima ještě kope.

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Slyšela jsem v rádiu nějakou děsivou předpověď že by snad zas mělo začít hustě a vydatně sněžit postupně nejdřív někde a pak po celý republice. Bléééé

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Vidíš, budu se muset podívat o kolik popolezly ty moje nové sněženky od Libby

    OdpovědětVymazat
  13. Na zahrádce sněženky nemáme a venku jsem zatím nebyla.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Já taky jsem se chodila kochat k sousedce, tedy stále s těmihle plnokvětými chodím, ale už mám i svůj malý trsík těch klasických

    OdpovědětVymazat
  15. I u nás už kvetou,ale k focení jsem se nedostal a vypadá to,že nějakou dobu se ještě ani nedostanu.Každopádně je fajn,že se jaro blíží I když současné počasí to moc nepřipomíná

    OdpovědětVymazat
  16. Já se tak těším, až něco vyleze i u nás.   

    OdpovědětVymazat
  17. Fešandy :). A jsou i pěkně otevřené :).

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Je zvláštní, že tyhle plnokvěté vylézají a rozkvétají o čtrnáct dní dřív než klasické. přitom by člověk řekl že u šlechtěných to bude opačně.

    OdpovědětVymazat
  19. Sněženky mají maskovací bílou barvu :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....