31 ledna 2016

Plody ......


Něco málo plodových obrázků, nafocených
porůznu při posledních dvou učebních procházkách.
Zkoušela jsem různé způsoby. Jak přitahovat zoomem nebo telemakrem ...













12 komentářů:

  1. Ještě snížek, letos ho bylo moc málo Ty červené zasněžené jsou super

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou skvělé

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta první je podařená velice.

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi všechny. Jmelí pěkně vynikne.

    OdpovědětVymazat
  5. To jmelí je úchvatné. Někde jsem četla, jak dlouho roste taková větvička jmelí. pokud to je pravda, tak se není co divit, že je tak drahé.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Ono má jmelí různé poddruhy, podle toho na čem roste. Ale není to zas tak že by rostlo strááášně pomalu. Není to sice žádný rychlostní přeborník ale tak pomalu zas taky neroste. Já to mám možnost pozorovat tady na mnoha stromech protože ho tu je čím dál tím víc. To je kalina to červené, a opravdu vydrží na keři hodně dlouho krásně svěží než se zcvrknou a opadají. Ale to je spíš dřív sezobou ptáci.

    OdpovědětVymazat
  7. Fajn fotky. Ale "keré sú keré"? Ja nevidím rozdiel medzi zoom a telemakro. Či nemá sa to vidieť?

    OdpovědětVymazat
  8. Zasněžené červené jsou moc krásné. Také jsem je stihla vyfotit než sníh stál.

    OdpovědětVymazat
  9. První a třetí se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....