01 února 2016

Mraky .....



Včera mne nedostatek fotek a čerstvého vzduchu vyhnal
na chvíli ven. Bylo tedy hnusno. Chvíli svítilo sluníčko, chvíli sněžilo,
pak zas pršelo a hodně foukalo. Jako cíl jsem si vytyčila koníky
u servisu kde dělá syn a kde jsem měla nastoupit do zaměstnání
což bohužel po roce přesvědčování majitelem že ano, že se mnou
počítá a bla, bla, bla padlo bez jediného jeho omluvného
slova. Dost mne to naštvalo protože to byla práce která by
byla pro můj zdravotní stav naprosto super, navíc deset minut
od domu....a když jsem se smířila s tím že holt budu mít míň
času na koníčky, za to své peníze bum, a nic. Navíc jsem ze sebe
celou tu dobu dělala blba i na pracáku, když jsem tam pořád meldovala že jo,
že to bude jen se čeká na zákon o EET protože od toho se odvíjelo
jestli budu jezdit do Brna na školení nebo ne. O to víc mne zamrzelo,
když jsem zjistila že tam už půl roku je jedna mladá dívčina. No
kdyby to řekl rovnou a na rovinu že tam chce někoho mladšího.....

Moje cesta ke koníkům měla ještě odbočku přes penzion, kde bylo potřeba
připravit dva pokoje a tak jsem díky tomu přestála pod střechou dvě sněhové
metelice, když jsem to viděla byla jsem rozhodnutá se vrátit domů,
ale než bylo všechno v cajku tak byl zas venku klid. Na kopci tedy funělo
o sto šest a mezi výběhy bylo spousty bláta takže jsem opravdu ocenila
že si můžu koníky objektivem pěkně přitáhnout blízko, aniž bych musela
capkat v blátě. Snažila jsem se aby se nějak rozpohybovali, ale v tom
studenu měli spíš náladu k tomu stát u balíků se senem a krmit se.
Pár fotek jsem tedy udělala, než mi začaly v tom fučáku mrznout ruce.

Dnes to ale bude o mracích, které se valily nad Kozlovským hřebenem,
a které jsem si podle libosti přitahovala nebo oddalovala..... musím říct že
chvílemi byly hodně hrozivé ale chvílemi zas jemně našlehané běloučké
bochánky ....









V posledním mraku tedy alespoň já, vidím hlavu divočáka. Možná vy něco jného.
Takže mi pište co vidíte vy ......



8 komentářů:

  1. Prima, líbí se mi když někdy mraky vypadají nad obzorem jako štíty hor (2). Na posledním snímku vidím odpočívajícího obra.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je na draka, když s něčím počítáš a ono to nevyjde.  

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Víš co? Nejvíc mne nas...l ten přístup. To bylo máváního, když mne míjel autem, a kecáního když jsme se potkali a ujišťováního že jo, že se mu nikdo nepřihlásil a že se mnou jasně počítá..... už mi mělo být varováním to, že jsme byli domluvení že jsem měla loni v půlce ledna začít chodit se zaučovat a pořád nic. Když jsem se ptala mladýho co teda tak že prej už tam má sepsanou A4 věcí co budem probírat, ale že je momentálně někde v Německu pro náhr. díly. A zase nic. A to jsem měla od prvního února nastoupit. Tak jsem zas po mladým vzkazovala co a jak, pak jsme se potkali ve městě když jsem šla z pracáku tak jsem ho rovnou odchytila a on zas , jo, počítám s tím jen čekám na ten zákon o pokladnách. Prej aby mne zbytečně nehonil do Brna na školení. A že už v "našem" věku a bla, bla .... a to je o deset let mladší. No to už mi začalo bejt divný. A když jsem se tedy syna ptala jestli to je vůbec vážně myšlený a co tedy jako bude tak mi řekl že už je to pasé. Vzal si tam holčinu která mu skákala okolo koní. Takže zabil dvě mouchy jednou ranou. Má tam mladou holku v kanclu a ještě se mu stará o koně. Což bych já stará se starat nemohla kvůli zádům....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Teď koukám jakej jsem debil! Ta fotka kterou jsem měla na mysli a ke který byla ta otázka tu vůbec není! Já jsem to rozdělila nadvakrát aby toho nebylo tolik ale zůstala ještě v galerii. Jenže jak jsem to sem z galerie kopírovala tak jsem jí měla pořád před očima a proto jsem se ptala. No jsem  to ale blb.....

    OdpovědětVymazat
  5. Má to pěknou dramatickou atmosféru :).

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký je kontrast prvních dvou snímků, z prvního na nás mraka padají a ještě to prosvětlují paprsky Slunce a v druhém už v nich vězíme až po uši.

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní záběry oblohy, Vendy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....