21 ledna 2016

Ó milostivé nebe.....



..... bylo ke mě včera opravdu štědré. Nejen že tu byla
půl dne dcera i s tou její malou piraňou (jezevčíkem), která tu sice
nedřív hrdinně lovila kočky ovšem do okamžiku kdy se role obrátily
a kočky začaly honit jí. A to je prosím
jak víte Mates jezevčík drsnosrstý, tedy ostrý, tedy tvor který by kočky měl lovit.
jen je trochu problém v tom že naše kočky jsou o dost větší než on....
Když jsme si tak pěkně povídaly, tak mi najednou zabzučela smska a v ní
svůj příjezd ohlašoval kamarád. Tak ne že bych se na něj netěšila, ale ještě
víc jsem se těšila na to co sebou veze. Tedy krom gumových milovaných žužladel.
No jasné! Můj trochu předčasný dárek k narozeninám!!
Mého nového objektivového miláčka !!! A jako by to vytušila i příroda,
začalo (HURÁ) sněžit. Ano, ano, ano ..... jsem známá tím jak nesnáším zimu, mráz a sníh
a najednou hurá nad tím že padá? A docela dost?
Jenže, když máte v ruce nový teleobjektiv navíc s možností focení makra,
už máte prázdný blogový archív, a navíc jste tak strašně natěšení ten
dárek vyzkoušet přijde každá možnost vhod. Jen doufám, že než dojede zas
zpátky manžel domů aby hlídal dopravu které mu veze nějaké zboží
a já se budu moct vypravit na procházku tak nebude už tma. Zatím to vypadá na velmi
příjemný zimní den, možná i ze sluníčkem takže jsem velmi, velmi natěšená.
Takže suma sumárum včerejšek byl zas jednou skvělý den.
Měla jsem tu své nejblížší, svého kamaráda, svého chlupatého vnoučka,
pobavili sme se, zasmáli. I když ten sypající se sníh mne sice připravil velmi
brzy o kamarádovu přítomnost, protože přeci jen ještě měl před sebou cestou do Brna
a z Brna domů a netušil jak se bude počasí vyvíjet dál, a tak vyrazil ruče na zpáteční
cestu. Já okamžitě nově ostrojila foťák a zkoušela si nanečisto jak s novým
objektivem. Musím říct, že jsem spokojená že mám zas svou možnost zoomování
která mi strašně moc chyběla a na kterou jsem z ultrazoomu byly hodně zvyklá.
A fotit telemakro, to je taky dost zajímavá zkušenost, navíc pro má záda
naprosto ideální, protože se nemusím tak moc ohýbat či plížt při zemi.
Jen si trochu musím zvykat na jinou váhu v ruce, i když ....ten Helios
ač oproti tomuhle objektivu prcek je snad ještě těžší. No klasická
německá kvalita ..... nebo ruská poctivá kovářská práce?





13 komentářů:

  1. Tak to jsi měla parádní den. U nás dneska svítí sluníčko, ale jsem nějaká načlá, unavená a tak sedím doma. Už se těším na fotky s novým objektivem. Dovedu si představit tvou radost, nedočkavost a natěšenost.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No to sluníčko se začíná víc a víc schovávat a sníh víc a víc padat..... tak doufám že ty balíky dorazí v nějaký rozumný čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám pusu od ucha k uchu Máš šťastné dny Nový teleobjektiv v Tobě vzbudil nadšení a chuť fotit a tím i chodit do přírody s Bobeškem Tím se nabiješ energií a budeš vše dělat rychleji a s radostí S dcerou jste si prožily báječné chvíle a chtěla bych vidět Matýska utíkat před kočkami Musela to být velká legrace

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak to víš, přeci jen to zas nabízí větší možnosti při focení. Jo Mates opravdu hrdinně zdrhá před našima kocourama, jenže ono se nedivím, když mají jak váhovou tak velikostní převahu . Tou piraňou ho nazval kamarád, když si ho Mates po prvotním blafání a ježení se zcela adoptoval a usurpoval tak, že si ani málem nevypil kafe a nesnědl koláč, protože musel furt Matesa ňuchňat a hladit, neb on jinak nedal. Ještě že máme kamarády se stejým smýšlením a láskou ke zvěři

    OdpovědětVymazat
  5. To jsi měla opravdu skvělý den, Vendy, radost z tvého povídání přímo čiší!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak přeji, ať se daří a ať máš více takových dnů.

    OdpovědětVymazat
  7. To si měla príma den Už se těším na Tvoje makra, ty mám ráda Ať Ti přeje počasí

    OdpovědětVymazat
  8. Já se zase raduju, že po třech dnech sněžit přestalo. Už to bylo vážně na palici .

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám dceru, co má "piraňu" A co že to máš za objektiv? Že bych si taky rozšířila sbírku

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ať ti krásně přibližuje.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Přibližuje, přibližuje..... už jsem to zkoušela

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Piraňou ho nazval kamarád. Že pořád po něm chňapalaby si s ním hrál . Ten objektiv je Tamron AF 70 -300 mm F/4 - 5,6 Di LD Macro

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....