13 ledna 2016

Duchové .....

17 komentářů:

  1. Vím, že jsi hračička, ale originál se mi líbí víc.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ale já tady originál téhle fotky nikdy neměla

    OdpovědětVymazat
  3. Kde je to focené A co to vlastně je

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Záhada, co? Je to focené před MZ a jsou to sloupky před vchodem. A celé to je v negativu

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé dominokuželky .

    OdpovědětVymazat
  6. To je pecka! Zajímavě nasvícené, fakt vypadají kapku duchatě. Skvělý oulovek!     

    OdpovědětVymazat
  7. To je zajímavá fotka, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Propáníčka, negativ - já myslela, že je to nějak přízračně nasvícené.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Ale zase mají krásnou zahradu. Možná proto že není PŘED ale POD....

    OdpovědětVymazat
  10. Nečíst komentáře, tak bych marně hádal, co to vlastně je. MZ je ministerstvo zemědělství?

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Ministerstvo zahraničí. Černínský palác na Hradčanech

    OdpovědětVymazat
  12. Tam ještě někde bloudí duch Jana Masaryka.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně negativní duchové       

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: No a taky nic neudělá protože celý den profláká hraním

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Myslím že nejen jeho. jednoho jsem tam vyfotila na schodech pod Strahovským klášterem

    OdpovědětVymazat
  16. Je to pěkné, zajímavé.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....