12 ledna 2016

Bobešovi lítánky .....



Sobotní přírodu jste viděli, a dneska se
zas představí v hlavní roli Bobeš. Bavilo ho to hodně,
ale vadila mu šusťákovka kterou jsem mu pro jistotu dala.
Sníh byl mokrý a nechtěla jsem riskovat že by se na něm
začaly dělat sněhový koule jako vždycky a aby díky tomu neprochladnul.
Snažil se jí tedy vžemožně zbavit, jenže nakonec zjistil že to stejně nejde.
Teď mám ovšem obavy, jestli jsem ho moc nepřetáhla, protože
v noci prý zase třikrát blinknul. Takhle to vždycky u něj začíná.
Pomalu, jen tu a tam v noci, pak to je občas i ve dne a nakonec končí na kapačce. Máme
tu vyfasovaný prášky pro případ že by se něco objevilo,
tak jsem mu je začala raději dávat. Nechci se ani
moc k němu lísat abych ho nenakazila a tak
se držím raději nahoře v pokoji, i když chudák
nějak moc nechápe a pořád se za mnou táhne jak stín.




















21 komentářů:

  1. To je frajer v šuskách, aspoň není obalený sněhem To je príma, že už má zase náladu na lítačku, musí se šetřit aby se mu to nevrátilo

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No právě, mám strach jestli jsem mu nakonec víc neublížila.

    OdpovědětVymazat
  3. Bobeškovi se ve sněhu líbilo, že?

    OdpovědětVymazat
  4. Už mi hrabe, místo lítánky čtu líbánky. A pak se divím, kde má tu psí holku .

    OdpovědětVymazat
  5. Bobeš má parádní ohoz, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdo by to řekl, že tenhle roztomilý psí frajírek, který vypadá jako ztělesnění dobré nálady a rošťáctví, byl tak nemocný. Nečíst o tom různé zmínky u tebe na blogu, tak mě to ani nenapadne. Moc mu to sluší a přeju vám oběma abyste oba byli zdraví a spokojení.

    OdpovědětVymazat
  7. Bobišek malej Naše poslední fenečka byla z oblečku vždycky přímo zoufalá.  Vyčítavě se na nás dívala, jako že ji děsně ponižujeme.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Normálně jim to nedávám, nebo teď už Bobešovi. Jen v případě že byl na zimu otrimovanej (což ho čeká) nebo je právě mokrej sníh protože se mu dělají na těch jeho dlouhejch chlupech šílený bambule a pak to z něj musím smejvat teplou vodou když dojdeme domů. Navíc jsem tohle trochu zanedbala u jezevčičky a ona dostala těžkou bronchitidu což vedlo i po přeléčení k strašně rychlému zavodnění plic a následnému kolapsu srdce a plic a smrti. Takže jsem tenhle šusťákovej obleček typu neopren honem šila jak Bobímu tak Matýskovi a velmi se ve vyšším mokrém sněhu osvědčil. A na zahradu když šli ven tak měli takový návleky na hrudinky a zadní packy.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: No on když se dostane z nejhoršího se pak strašně rychle dá do kupy. Jdinej viditelnej pozůstatek je ta jeho teď hnědá tlamka kterou má normálně stejně bílou jak makovici. Bohužel takhle mu jí zbarvily sliny a hleny ze zvracení. A nejde to nijak vybělit. Takže musím čekat až mu to odroste nebo ho ostříhat. Jenže nevím jak rychle by mu to dorostlo....

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Pokud by to bylo jen z té námahy tak se tak nebojím protože to se dá klidem a prášky zvládnout, spíš se bojím aby to nebylo zas chycený bacil od nás protože to teď u nás proběhlo po všech. Dokonce i synek chrchňal  frkal a to je co říct. V tom případě by to bylo o dost horší. Stejně jsem zahájila preventivní léčbu prášky a dostává sirup aby se nezačal zahleňovat.

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Tu jsme taky potkali, akorát mi ale chcípla baterka takže jsem nemohla fotit. Stejně jsme už byli skoro doma tak jsem to oželela.

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá naprosto spokojeně a zdravě.

    OdpovědětVymazat
  13. Bobšovi šusťákovka sekne! Vypadá v ní náramně.A navíc i praktický kousek oblečení, který ho chrání před chladem, přece jen je to menší pejsek.

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Snad to bude dobré, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Tak! Ať mu to vydrží.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Snad ano, já už se bojím říkat že jo ....

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Tentokrát jsme v tom lítali všichni. Ale Bob je snad v pohodě a mě to ještě chvilku bude trvat.

    OdpovědětVymazat
  18. Zajímavé, že Bobeš je tak háklivý, říká se, že "tam by člověk ani psa nevyhnal" - myslel jsem proto, že hodně snesou.

    OdpovědětVymazat
  19. Bobeš vypadá,že si to náramně užívá

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Užíval, samozřejmě. Přece jen po zahradě to není ono. Navíc musí chodit na zahradu s košíkem a to ho neskutečně vytáčí. Jenže když on má taky blbý nápady jako žrát zmrzlý jablka a co hůř, kočičince a uklízi i po Bakovi nebo sobě. Kdyby měl zažívání v pořádku tak se nic neděje, dělal to vždycky, jenže teď má problémy a pak to je radost to po něm uklízet když začne zvracet. No a bez košíku ho prostě na zahradě nechat samotnýho nemůžu a být tam teď v zimě s ním taky nemůžu být každou hodinu.

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: To je objektivní. Ještě před rokem a čvrt to byl naprosto zdravý a bezproblémový pes. Jenže pak se přihodilo co nikdo nečekal a ani nechápu co byl spouštěč a on začal mít ty problémy které má. je to něco tak neobvyklého že vetové to znají jen z knih ale v praxi se s tím ještě nesetkali.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....