12 prosince 2015

Ojíněně, méně barevně ......



Včerejší ráno bylo už při pohledu z okna pěkně brrrrrr.
Jinovatka všude a na všem, a prosvítající sluníčko slibovalo krásný den.
Měla jsem cestu do města, tentokrát zdravotní. Pro nové brýle a na
rentgen ze zády. No a jelikož jsem se dala zlákat jednou blogerkou na FB
abych se přidala k jejímu fotoadventu,to jest každý den jedna fotka tak
jsem samozřejmě měla v kabelce i foťák.
I ve městě byla jinovatka v menším či větším množství a tak jsem
foťák tahala z kabelky co chvíli ..... ale nejvíc fotek jsem udělala
před příjezdem autobusu, kterým sem se vracela.
Podle focených objektů se mi fotečky krásně rozdělily na ty míň
a víc barevné. Takže dneska ty méně barevné .....


Takhle krásně to svítilo na zahradu



Zapomenuté kuličky na psím víně se krásně ježily krystaly jinovatky




Terminál autobusového nádraží má výsadbu založenou na různých
druzích ozdobných trav. Na těch jsem se vyřádila dost a dost .....








Ale i drobnokvěté růžičky spolu s třezalkou kalíškatou tu mají
svá místa






A příště si dáme tradiční vánoční barevnosti ......



15 komentářů:

  1. Tedy,některé fotky se mi extra líbí Jinovatka a mráz umí vykouzlit krásné věci. Když už zima,tak ať aspoň taková krásná...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ty střapaté nad růžemi :). U nás jinovatka není...Je mokro a hnusno :-I.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: To je Pennisetum. Jinak včera večer už zas pršelo, dneska chvíli svítilo sluníčko tak jsem vzala Matese a šli jsme ven. Samozřejmě se zatáhlo . Navíc je to všude tak nechutně rozblemcané že se nedá pořádně ani chodit aniž by člověk neustále neklouzal.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Už mi to tak leze na nervy to momentální počasí že bych vážně brala mrazíky a sníh. A to je co říct, protože o něj normálně nestojím. Vychovaná na pražských zimách. A sám asi víš o čem mluvím. Jenže furt lepší ten sníh než to momentální bláto všude kolem.

    OdpovědětVymazat
  5. Píšeš jinovatka a sluníčko slibovalo krásný den? U nás bylo mrazivo,ale zataženo a hnusně (ostatně jako posledních čtrnáct dní) a potom už zase déšť a mlhy

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůůůůů, jinovatka!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, nádhera. Ještě, že je ta jinovatka, když už není sníh. Ale já ještě neměla ani tuhle příležitost.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Včera při procházce s Matesem jsem nadávala a klela a volala buď po sněhu anebo alespoň po mrazu, protože se v tom blátě a rozblemcané zemi nedalo chodit.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Trávy jsou krásné když je na nich jinovatka, to ano. Z téhle série je moje nej ten jeden ojíněný květ růžičky.....

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Byl. Krásný, slunečný a studený, páč ve stínu byla ta jinovatka celý den. V deset večer už opět ale lilo jak z konve

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní ojíněné obrázky!

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: No jo, ten se mi taky líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. Růžičky ani nestačily zvadnout a teď jsou zakonzervovány v ledu jako mamuti.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Ovšem velmi půvabní mamuti

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....