13 prosince 2015

Jinovatka s barvou .....

Barevnější část pátečních fotek
vznikla tady u nás v Rybníku a je to z výzdoby
zdejšího penzionu. A přímo se nabízela k focení.
Jednou to zas aspoň trochu vzdáleně připomělo,
že je už skorem půlka rosince a astronomická zima.
Tak alespoň něco co zapadá do adventního času .....











22 komentářů:

  1. Tak to jsou moc hezké fotografie, opravdu mě potěšily

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bota je úžasná jinak takovu zimu můžu, když jen tak lehce přimrzne.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera. Já už mám PC doma. ale jen instaluju programy a aktualizace, takže ven jsem zatím nešla. Když ovšem vidím ty tvoje fotky, tak jsem se hodně namlsala. Jsou opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. To se mi moc líbí, krásně barevné a s jinovatkou Bota na šlapce je super

    OdpovědětVymazat
  5. Kytičky s jinovatkou jsou nádherné. U NÁS TO BYLO NĚCO PODOBNÉHO. MALÁ MACEŠKA NEMÁ KONKURENCI.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty tvoje fotky mají vždy své kouzlo moc se na ně vždy těším Měj se moc fajn

    OdpovědětVymazat
  7. Co k tomu říct víc než že je to NÁDHERA ?   

    OdpovědětVymazat
  8. Fredy Kruger14/12/15 00:29

    Kdosi se po schodech divoce žene !

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Kruci, to abych si teď raději dávala pozor co máme na koulích u dveří   

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: To mě moc těší že na tebe tak působí

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Dneska to zas vypadá na sluníčko, jinovatky je jen trochu.

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: To je totiž celé staré kolo, ale ta fotky byla tak rozmazaná že jsem jí musela  smazat.

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: Mslím že se tentokrát fakt zadařilo   

    OdpovědětVymazat
  14. [3]: Klidně by mohlo i trochu víc zamrznout. nedá se v tm blátě pořádně chodit!

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to moc hezky, alespoň něco ten advent připomíná. U nás se dneska na sklech škrábalo ostošest .

    OdpovědětVymazat
  16. Překrásné fotky, Vendy, červená a bílá, to je skvělá kombinace.

    OdpovědětVymazat
  17. Ta jinovatka to dokáže krásně ozdobit.

    OdpovědětVymazat
  18. To je nádhera, kterou se stále snažíme napodobit, abychom si ji mohli užívat i doma na svátečním stole.

    OdpovědětVymazat
  19. Penzion je pěkně vyzdobený, květiny na prvním snímku jsou nádherné a v zimním období až neskutečné.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Macešky jsou takový držák, dokáží kvést i v zimě a ani lehký mrazík jim neublíží.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....