10 listopadu 2015

Ve větru ....



Na posledních procházkách docela
dost foukalo, ale naštěstí teplý vítr
a tak se to dalo snést docela dobře. Akorát
mne hodně vxytáčelo že mi neustále lítaly
vlasy do obličeje a přes objektiv. To mne dost
vadí a vytáčí takže jsem raději když si zalezu
z otevřeného prostoru mezi stromy kde
už je pak klid ..... podle předpovědi
by teď zas sice mělo být teplo ale i větrno, tak snad to
odfouká ty mraky. Anebo přifouká další.
Jo jak si člověk teď zvyknul na sluníčko
tak tyhle zamračené dny jsou dost
nepříjemné .....





Pár lístků z těch které se sypaly ze stromů jak o závod se mi
podařilo jakž takž zachytit










15 komentářů:

  1. Minulý pátek u nás bylo téměř bezvětří, jinak sebou stromy pořád mlátí ve větru.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi pohotová! Vidím listy "v upažení", jak foukal vítr. A ty padající - někdy musí spadat, když jsou všude listí závěje. A ty jsi byla zrovna u toho. Všední výjev - ale nevšední zachycení. Bude víc zlata na zemi

    OdpovědětVymazat
  3. U nás taky fouká, a hodně. A taky bych ráda fotila, jenže se nám ztratil foťák. Jsem z toho docela nervózní, i když se nám ztratil "jen" doma .

    OdpovědětVymazat
  4. Listy ve větru jsou vždycky parádní.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak to naštěstí svítilo pokaždé

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Zášupšáci? To jsou pěkný mrchy zlomyslný

    OdpovědětVymazat
  7. U nas nefouka, zato ale hustopece. Namieto jesenneho dazdu ti steka pot po ksichte a mrazi za pod koselou. Ale je to super!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Už foukat přestalo a tím pádem už je třetí den pravý podzim. Mokro, bláto, mrholení..... jen ty teploty jsou naštěstí velmi příjemné. Obzvlášť dnes na sv. Martina

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ale zda sa, ze ten chlap Martin predal kona na salam! Nech si aspon za zisk kupi snehove delo!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Kvůli mě taky nemusí být bílo ... tomi zatím vůbec nechybí

    OdpovědětVymazat
  11. Krása, ty břízky ve větru a nebe v modři

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné barvy...:). Pěkné fotečky, Vendí..:).

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Díky, ale myslím si že mívám i lepší   

    OdpovědětVymazat
  14. Břízy jsou větrem ohnuté jako luk, nebo tak křivě rostou?

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: To tak opravdu foukalo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....