11 listopadu 2015

Listy ....



Neobyčejně obyčejné podzimní listy.
To je téma dnešních fotek. I jejich barevnost už je
minulostí ale můžeme si jí připomenout ještě
jednou ..... dneska jsou už stromy úplně
holé a listí na zemi suché a hnědé,
jen občas se na keřích dřišťálů ještě
nějaký záblesk barvy ukáže.


Asi kvůli nadmíře sluníčka mají letos javorové listy pihy .....




Stříbrná kresba listů ostropeřce svítila ve sluníčku do dálky jak
kdyby byla z nějakého reflexního materiálu


Na hladině barevno .....


..... ale pod hladinou smutno



Ve stínu na zemi zůstalo pár rosných kapek





Ale všem barvám vévodí tenhle japonský javor





22 komentářů:

  1. Napsala jsi to moc hezky, Vendy, jenže listy nikde!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Už zase      To už je podruhý co jsem dávala ke článku fotky a vůbec se nezobrazili.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Mně se zas dějou jiný věci!

    OdpovědětVymazat
  4. Po odeslání komentáře se fotky objevily, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten zaseknutý ve stéblech traff se mi líbí nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky, a moc výmluvný, jsou! Aspoň na tvých fotkách. Jak píšeš, už jen málo listů zůstalo na stromech, ale jsou. Jenže hodně úpaly poškozený. U tebe je pořád ještě barevno

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: No musela jsem každý obrázek po vložení hned uložit a psát dál. A pak zrestartovat počítač, takže nevím jestli to nakonec není i počítačem, v poslední době mi dělá divný věci.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: A proč si myslíš že na něm spočinulo nejdřív oko mé a následně i objektiv?

    OdpovědětVymazat
  9. japonský javor je úžasný. mně takto zčervená vždy kanadská borůvka. Ještě moc nerodila, měla jsem tak tři hrsti, ale tou krásou, co vytvoří na podzim si u mne vždy šplhne. Líbí se mi listy ostropestře.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Já je mám taky, to fakt, na podzim jsou nádherné. Ono to chce čas. Nám začaly rodit až po pěti letech, ovšem od té doby se dá říct že nás úrodou přímo zahrnují.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Už se těším. Vzpomínám si, jak jsme borůvky sbírali v lese a kompotované jsem zbožňovala. Ale z okolí borůvky nějak mizí.

    OdpovědětVymazat
  12. Co takové obyčejné listy, když jsou dobře nafocené udělají parády.

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Zatr. elektronika!   

    OdpovědětVymazat
  14. Tolik krásy je kolem nás, jen se umět dívat.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné :). Líbí se mi ty listy na hladině..:).

    OdpovědětVymazat
  16. Týýý jooo, nádherný fotky, list s kapkami je super, jako nějaká módní brož

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Kapky na listech dokáží divy

    OdpovědětVymazat
  18. Ostropestřec vede! A na hladině je opravdu krásně, ale i pod hladinou se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: On opravdu svítil do dálky jak reflexní proužky na oblečení

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná sbírka, poslední je barevně až neuvěřitelný, stejně tak sytá modř vodní hladiny, zajímavý je čtvrtý shora, vypadá jako zmije.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Japonský javor je nádherný keř, je neskutečně variabilní co se týče tvaru listů i jejich zbarvení.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....