13 listopadu 2015

Mlha noční .....


Pár dní po sobě tu byla večer a v noci
dosti solidní mlha. Hlavně jeden den byla fákt jak mlíko.
Takže když jsem pustila před spaním havinky vyčůrat
vzala jsem foťák a zkoušela si nočně - mlžné focení.
Samozřejmě že kdybych si vzala stativ bylo by to něco
naprosto jiného, jenže to se mi moc nechtělo, páč ta mlha
byla mrcha vlezlá a já byla za chvíli docela provlhlá.
Takže tohle berte jako takové blbinky bez valné
úrovně fotografické i nápadové. Naštěstí je jich jen pár
takže nebudou zas tak moc urážet váš dobrý vkus.
Teď je venku taky mlha.
A já zas tvrdnu doma a čekám na dopravu ....


Tahle ještě nebyla až taková, bylo vidět na protější roh ....


Další večer už byla výživější, pohled na stejný roh ten ovšem už vidět není


Aby bylo něco v popředí. Dokonce jsou i vidět kapky na listech ..... a taky maxímální
šum na fotce Nerozhodný



Přeostření záměrné .....



37 komentářů:

  1. Náhodou Vendy, doibrý. Ta první aposlední se mně líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná večerní mlha Taky mám někde jednu takovou s mlhou a pavučinou v noci

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo si hraje - nezlobí. Mě by nenapadlo fotit mlhu. Bylo by to do všech stran jako mlíko bez objektů a detailů a to nebaví. Možná si někdy vzpomenu, když bude obrázek naší mlhy něčím zajímavý

    OdpovědětVymazat
  4. I mlha může být krásné téma - u mě vede ta první..:).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jako ve staré Anglii....Ta první fotka s nádherným kamenným domem je úžasná!    Ještě chybí Sherlock Holmes Miluju mlhavé večery, připadám si jako na slatinách v Anglii nebo Skotsku ( a vlastně i v Irsku ).

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jsem si vše prohlédla asi po páté - mně se líbí fotky nezostřené

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně mlhavé! Hlásím, že u nás po mlze ani památky!

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: To je bývalý statek, původně byl omítnutý ale před nějakými deseti lety ho otřískali že budou dělat novou fasádu a pod ní byla tahle krásná opuková stavba. Od té doby se nic neděje a já mám alespoň hezkou noční kulisu.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Tady byla ráno a vědět že jsem pozvaná od šéfky na nesmyslnej babinec s nabídkou předraženejch mycích a pracích prostředků tak jsem měla nádherné fotky úkazu který tu zas tak často nebývá. Jsem naštvána a zklamána převelice..... protože místo zabitejch dvou hodin a závěru kdy jsem málem přítomné poslala do teplých krajin jsem mohla být venku a fotit.... ale aspoň už příště nebudu zvána, což je taky pozitivní.....

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: To mi povídej, zvlášť když takovýhle akce z duše nesnáším. Kdybych věděla o co gou tak jsem jí řekla že nemůžu.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:Na takové akci jsem byla jednou na počátku 90tých let. a nikdy více!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Nějaký šum bych vůbec neřešila, Vendy, fotky jsou skvělé, ta první je přímo úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: No, jako víš kdybych nebyla líná a ten stativ si vzala a ještě si nařídila iso tak by to vypadalo o dost líp, jenže ....

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: No jasně, tohle znám, taky jsem líná brát stativ.

    OdpovědětVymazat
  15. Můj vkus to teda určitě neuráží, naopak se ty fotky do něho trefily, tajemná mlha...

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné fotky....   

    OdpovědětVymazat
  17. Obzvlášť tá prvá snímka sa ma zmocnila. Osobne mám hmlu rád, ale keď nemusím...

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Tak to já taky je beru jako zachycení určitého okamžiku který mi pak navždy připomínají. Ale i jako určitý perfekcionalista je chci mít i tip ťop. Což tyhle zrovna nejsou, ale to díky mé lenosti

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Za mlhy fotím moc ráda. Nejraději na chatě, kde mi stačí přejít úzkou silnici a jsem hned v lese kde se najde spousty zajímavých míst na focení.....

    OdpovědětVymazat
  20. U mne vede schikanederovská jednička.

    OdpovědětVymazat
  21. Čert vem fotografickou úroveň, v tom se moc nevyznám, ale ty fotky mají úžasnou atmosféru! Jedna, dvě, tři, čtyři - perfektní, ty další jsou moc dobré, jen se mi zdá, že ten objekt vlevo (sloup?) je moc blízko ke kraji. Ale to není zas tak podstatné, to zamlžené trochu ponuré světlo a kouzlo je tu zachyceno moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: No vidíš jak se lepšíš a všímáš! Je, ale nejen že jsem nechtěla aby byl na snímku sousedovic kus baráku ale také proto že jsem na snímku rovnala svislice a tak se ten sloup k tomu kraji nastěhoval ještě víc. Ale chválím to že už se zabýváš na fotce i něčím víc než jen že na ní koukáš a pochválíš. Je vidět že ta videa co jsem ti poslala padla na úrodnou půdu   

    OdpovědětVymazat
  23. To je zajímavý nápad, fotit mlhu. :-U nás byla také minulou sobotu příšerná. Jely jsme s dcerou o půlnoci z jedné akce a neviděly jsme na krok. Klidně jsme minuly i důležitou odbočku. Moc jsem si oddechla, až jsme byly obě doma.

    OdpovědětVymazat
  24. Zajímavé fotky, nemám ráda mlhu, ale to osvětlení tomu dodává jakousi zvláštnost, povedly se ti

    OdpovědětVymazat
  25. Fotit v noci je vyšší dívčí. To ani nezkouším.

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: Tak zatím se mi zdálo, že máš fotky vyvážené i kompozičně (nechci si hrát na odborníka), takže jsem zatím opravdu jen koukala a chválila.    Ale máš pravdu, všímám si, nebo se o to aspoň pokouším.

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: Já se to snažím teprve učit.

    OdpovědětVymazat
  28. K celkové atmosféře chybí už jen nejasný obrys v mlze naznačující přítomnost vlkodlaka nebo jiné potvůrky.

    OdpovědětVymazat
  29. [9]: Dvouhodinovou akci nad čistícími prostředky jsem taky jednou absolvovala, dokonce si i něco koupila a nebylo to tak hrozný, páč to byly koncentráty, tak se ředily a ředily, tudíž vydržely dýl. Co to bylo, Amway, Missiva nebo Eurona Cerny? Smím-li se zeptat? I když vona frčí i Dedra, nebo jak se to jmenuje...

    OdpovědětVymazat
  30. Jinak, co se týká praní, chci zkusit klasickýho Jelena v pracím gelu. Sorry za prozaické odbočení od takového magického tématu...   

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Eurona. Já o tom slyšela poprvé. Mám tu univerzální čistič, ten jsem dostala od šéfky v půllitru jako malé bolestné a zatím co jsem ho použila naředěný vypadá to vcelku dobře. Tedy zatím v koupelně, ještě se musím dát do kuchyně, a to se teprve uvidí

    OdpovědětVymazat
  32. [34]: Název filmu mi něco říká, nevím ale jestli jsem ho viděla. Některé filmy ovšem takové jsou

    OdpovědětVymazat
  33. Přidávám se k těm,kterým se líbila ta první fotka.Ta má super atmosféru   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....