14 listopadu 2015

Ještě jednou stromy.....



Není mi dneska nic moc, nějaký moribundus
opět u nás útočí a tak než se odeberu pod duchnu a nacpu se
nějakými paraleny a panadoly a orofary, tak vám
předložím zas jeden nášup stromů, které mi buď zbyly z minula
nebo k nim přibyli ještě další obrázky z následujících
procházek. Domnívám se, že vás těmi krásně zbarvenými či rostlými
kousky neurazím .....


U tohoto buku jsem si všimla toho, že opadá ze všech jeho okolních
kamarádů vždycky jako první .....


Břízy už opadaly ale jejich zlatou štafetu přebraly nyní modříny


I když to tak nevypadá, kvůli téhle fotce jsem vylezla na značně oslizlý
myslivecký posed .....




Ohromný buk nad Bukovou studánkou. Opravdu ohromný a proto se strašně
špatně fotí .....








18 komentářů:

  1. Přeji brzké uzdravení, taky na mně skočila choroba. Když jsem ráno zjistila, že nemůžu zařvat na dítka, měly z toho hroznou srandu .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ano, nic tak nepobaví dítek jak bezmocnost jejich rodičů....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky. Dnešní článek si věším na lištu a až budou nevlídné zimní dny, budu na něj koukat.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak mám trochu vyzkoušené že když si ještě před úplným propuknutím moribundusu den nebo půl poležím, nacpu se panadolem a naleju horkejma čajema tak mám povětšinou brzičko pokoj.....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Budu si to pamatovat. Já zase nasadím svoje čaje a lektvary a choroba včas uteče. Teda doteď to tak fungovalo

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky máš úžasné, Vendy! Nejenže neurazí, ale naopak potěší.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: On je opravu ohromný ale u takové úzké lesní cestičky na srázu a zespodu od studánky je taky málo místa na focení takže se opravdu moc špatně fotí. Buduse snažit vždycky aspoň půl den ležet a pak to snad rychle vymizí.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Předpověď počasí je děsná, samé výkyvy, tak na sebe dávej pozor, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně takové fotky, jako je ta 5, miluji, nevím proč

    OdpovědětVymazat
  10. Podzim prostě čaruje - pěkné fotečky, Vendí..:).

    OdpovědětVymazat
  11. Mě jsi teda určitě neurazila Krása!!

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi pátá - ta lesní průsvitoffka.

    OdpovědětVymazat
  13. za chatou máme dub s puklinou,

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Ony tam nádherně svítili ty zlaté modříny do kterých pražilo slunko. I když na té fotce to tak vidět není.

    OdpovědětVymazat
  15. Oslizlý posed, co tam ti myslivci provádějí? :)

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Oslizlý mechem a řasou protože byl na místě kde nebyl nijak krytý před deštěm a zřejmě minimálně používaný a navíc byl dost mokrý po ranní mlze....

    OdpovědětVymazat
  17. Dostala jsem se sem až nyní a to už ti je snad lépe. Já jsem před pár dny také cítila něco podobného, ale vykřesal mne z toho bezinkový likér.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Tak líp jo, ale pořád ještě něco ve mně straší.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....