18 října 2015

Šplouchnutí deváté ..... fotokomiks


Předposlední ze šplouchnutí které
mi připadalo vcelku splnitené. Je pravda
že o komické situace z naším zvěřincem není
nouze, jen nemá člověk pořád foťak v pohotovosti.
Když ale chci cíleně něco nafotit jsou naprosto
všichni jak lemry líný. Takže veškeré dobré
úmysly rázem padnou. Ale při jedné z
Matesových návštěch jsem jen tak
cvakala a když jsem si pak
fotky prohlédla, tak
jsem si říkala
že by z
toho
mohlo
něco i být.
Jestli ano, můžete
posoudit sami v následujícím fotokomiksu.











27 komentářů:

  1. Vendííííí, to je senzace! Skvělé, dokonalé, úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. Príma, taky jim čteš myšlenky, co?

    OdpovědětVymazat
  3. To je roztomilé povídání, povedlo se ti to.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Ale než jsem to navymejšlela

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak někdy to není nic těžkýho. Tohle mne ale stálo docela přemejšlení když to měl být komiks.

    OdpovědětVymazat
  6. A nejlešpí je ten had (je to had?), pořád jsem čekala, že taky něco řekne.

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: No vidíš, vypadá jako kdyby poslouchal. Ten by mohl tak leda zasyčet. O jeho chrastivý ocas už ho Mates připravil

    OdpovědětVymazat
  8. Bezva nápad s komiksem, je fakt vydařenej. A nádherní kočičáci! Vlastně i ten pejsan se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Však je Baldricka tak fón s rodokmenem. Majda je poslední z našich nalezenců. No a Mates je kapitola sama pro sebe. Ostatně jako každý z jeho předchůdců , našich Matýsků.

    OdpovědětVymazat
  10. To je perfektní, pěkně mi cukalo u pusy, skvěle sestaveno, pikantní dialogy a celkově to mělo příběh.

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Taky mi to dalo dost času než jsem se k tomuhle šplouchnutí odhodlala. Pořád jsem nějak nevěděla jak to udělat. Pak jsem se pořádně podívala na tyhle fotky co jsem tu náhodně nacvakala (tedy náhodně, já to cvakala s úmyslem že by z toho možná něco šlo vymyslet)a ono se to tak nějak nabídlo samo.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný rozhovor i zvěřinec.   

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: To je jen zlomek .Ještě tam chybí další kocour a labík s dandíkem.

    OdpovědětVymazat
  14. fotomarijakes21/10/15 12:07

    Tak to se ti povedlo.   

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: Ó díky,díky od mistra ironických šlehů a vtipného povídání velmi potěší

    OdpovědětVymazat
  16. [20]:S tím mistrem bych to moc nepřeháněl. V poslední době jsem spíš mistrovsky vyčichlej, jako čínskej česnek.

    OdpovědětVymazat
  17. [21]: Jenže .... kdo z nás dvou je nominovanej na Blogera roku, he?   . Česnek nečesnek....

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou chytrá zvířátka.....

    OdpovědětVymazat
  19. Plno řečí a skutek utek, tak jdu spát.

    OdpovědětVymazat
  20. [24]: Tak s Majdou by si vysloužili tak akorát pár pěkně ostrých facek

    OdpovědětVymazat
  21. hihihi moc pěkné - vtipné

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....