28 října 2015

Čas říct sbohem létu ......



Že je čas říci definitivně sbohem létu se u mne projevuje
několika zásadními věcmi. Se slzou v oku zazimujeme bazén.
S ještě větším dojetím zazimujeme altánek a sezení v něm.
Já po dlouhých měsících opět na sebe v noci natáhnu pyžamo,
teplé ponožky a začnu se chrout pod deku,
tedy věci které pravidelně odkládáma nedělám od dní kdy jaro předává
svou vládu létu. Pak samozřejmě ještě takové zanedbatelné věci
že místo saka a triček na sebe člověk začne ládovat svetry a
kabáty, či později zimní bundy a tahat ze šuplat rukavice.
Prostě nastává čas říct sbohem všemu co mám tak na létu ráda .....

A i příroda se posledními květy a paprsky slunce loučí
s létem a chystá se na dny temné a studené .....







Jedna podzimní pampelišková, musím říct že těm se moc
nechce se rozloučit, na louce jich bylo docela dost ....




23 komentářů:

  1. Však zas nastane čas kytiček.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale zase tě může hřát vědomí, že ten kabát a rukavice zase za půl roku odhodíš .

    OdpovědětVymazat
  3. Bez teplých ponožek se v posteli, od podzimu do jara, absolutně neobejdu. Nejhorší časy ale nastanou s punčocháči pod kalhotami. Brrr!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. :) Ale zase zima netrvá věčně, brzy tu pro nás teplomilce bude zase jaro. :)

    OdpovědětVymazat
  5. já se těším na zimu, ale vím že po pár dnech  budu chtít zpět léto :)

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Jéžiš, no to je děsnej vopruz, punčocháče pod kalhotama. Od malička tuhle kombinaci přímo nenávidím.....

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: No už aby, i když dneska přes všechny předpovědi profíků bylo krásně, slunečno a vcelku i teplo

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: V to doufám, já bych spíš brala že by to bylo ještě dřív .....

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkně jsi to napsala, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. na zimě mi také nejvíc vadí to oblékání, navlékání, halení, nazouvání....proto se mi kolikrát ani nechce ven. my ještě úplně nezazimováváme, snad ještě budou hezké dny. na zahradě mi ještě kvetou jiřiny a chryzantémy a na sluníčku to ještě vypadá vesele. Vůbec se ty poslední dny října vydařily.

    OdpovědětVymazat
  11. Jako fotografka si barevného podzimu užiješ, ale já bych se radši přidal k tahu ptáků do teplých krajin.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Proti tomu bych žádné námitky neměla! Naopak, velmi bych to uvítala

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Včera bylo odpoledne navzdory tomu co říkali meteorologové nádherně a tak jsme ještě s Bobím vyrazili na procházku.

    OdpovědětVymazat
  14. Já teda můžu říct jenom "konečně!" :) Sice by pořád nemusela být ta šedá obloha, ale jinak podzim miluju :)

    OdpovědětVymazat
  15. nejen pampelišky dohání to, co zameškaly kvůli suchu

    OdpovědětVymazat
  16. Také si to nechci připustit, ale nedá se nic dělat, holt začíná listopad.   

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Já taky ne, ale když jsou takhle krásné dny jako jsou ty nynější alespoň trochu mne to s tím podzimem smiřuje .....

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné fotečky, Vendí..:). Příští týden budu publikovat poslední hmyzáčky, pak mám ještě pár výletových fotek z dovolené a tím pro mě léto taky končí . To se zase načekáme, než se vrátí...

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Hmyzáčků jsem letos měla poskrovnu. Dneska už tu byl docela nepříjemný mrazík i když nádherně svítí sluníčko je to už prostě konec....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....