24 září 2015

Rosné .....



Na tohle téma se mi podařilo nafotit za několik dní
spousty fotek. Je to tím, že když se podívám od počítače z okna
a vidím jak se na listech růží nádherně třpytí ty kapičky, pokaždé mne to vytáhne
ven a musím se pořád snažit fotit a fotit a zkoušet zachytit tak krásně ty
kapičky jak opravdu vypadají. Někdy se to podaří skoro tak
jak to opravdu je, někdy tomu ta jiskra chybí. A proto
příště zas znovu vybíhám a fotím a fotím ......
Takže abych vás neutopila v té záplavě
rozdělila jsem ty fotky do vícero
článků kterými budu prokládat
ostatní povídání a témata.



Nejdřív se podíváme na a do trávy. Nebo do vzduchu ....










Na tuhle křišťálovou nádheru jsem narazila zcela náhodou. Fotila jsem
něco úplně jiného a napadlo mne podívat se pod sebe. A tam se v trávě
třpytilo tohle .....













20 komentářů:

  1. Jsou to doslova úchvatné fotky, vůbec se nedivím, že fotíš a fotíš, já bych si zas takové fotky mohla do nekonečna prohlížet. Něco tak nádherného jako těch posledních šest fotek jsem ještě neviděla. Je to jako křišťálový lustr, který dopadl do trávy a trošku se polámal.

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak ty jsou nádherné, Vendy!!! ... všechny, ale křišťál na pavučinách jednoznačně vede!

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger24/9/15 22:20

    Podivné !... na širém ... na placu,

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy to je nádherné,jako korálky a tá pavučina mně úplně fascinuje !

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy to je nádherné,jako korálky a tá pavučina mně úplně fascinuje !

    OdpovědětVymazat
  6. Tu první fotku sis přesně s tímhle způsobem zaostření a rozostření naplánovala nebo to tak vyšlo?

    OdpovědětVymazat
  7. Krása. ještě jsem letos neviděla pavučinky. Chodím ven ve špatnou dobu.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Já taky zatím jednou a byla z toho jen ta jedna tady uveřejněná fotka. Tedy pavučinky takovéhle klasické. Takové ty chaotické nacházím pomalu na každé túji.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: O to se postaral ranní vánek. Tahle byla s nějakých šesti fotek nejkoukatelnější .....

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Myslíš tu napůl rozmazanou velkou nebo ty zbylé fotky? To totiž není pavučina ale shluk pampeliškových semínek

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: Když byla ta rosa, tak tedy

    OdpovědětVymazat
  12. Kapičky jsou velmi třpytné.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Já tu mám štěstí na takové ty chaotické smotky v tújích. Jsou v nich sice krásné kapky ale není to tak pohledné jak ty klasické pavučinky....

    OdpovědětVymazat
  14. [2]: To nejsou pavučinky, ale shluk pampeliškového chmýří. Taky jsem si nejdřív myslela že to je pavučinka ale když jsem si k tomu klekla tak se z toho vyklubalo to chmýří. Ale co se z toho vyklube po focení s předsádkou to jsem tedy netušila ani v nejmenším

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Vážně? To by mě nenapadlo, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: No jo, podívala jsem se pořádně, je to jasné chmýří!

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Oni tam byly v trávě ty chomáčky dva, ten jeden jsem rozmázla nohou a pak jsem si všimla i toho druhého a ten jsem pak prozkoumala blíž a zjistila co to je

    OdpovědětVymazat
  18. Na těch květech to vypadá obzvlášť pěkně..:).

    OdpovědětVymazat
  19. Na posledních snímcích vše působí, jako kdyby to bylo vyrobeno z křišťálu.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Nevím, nemluvila jsem s nima....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....