27 srpna 2015

Začínáme hlasovat po čtvrté ...... aneb já hlava děravá



...... na soutěž zapoměla!
No, jestli se ovšem o tomhle kole dá mluvit
jako o soutěžním. Sešli se totiž jen dva! příspěvky.
Lidi! Co děláte? Nekoukáte? Nefotíte? Vždyť jsou dovolené
a ještě chvilku i prázdniny. Tak jo, ono v těch vedrech bylo opravdu lepší
se někde natáhnout u vody a v klídku se tam povalovat a osvěžovat,
než se někde plouhat s foťákem aby nějaká otravná Chmelařová
uspokojila svoje ego. Dobrá, už otravovat nebude a nechá to
na vaší dobré vůli jestli to chcete doklepat až do konce
roku s otuhle hlasovačkuo nebo si dáme až do konce
roku od všech soutěží voraz ......

Takže i ta krátká doba si myslím bude pro výběr
až dost dlouhá ......

(VendyW)

(Sceneryphoto)

14 komentářů:

  1. Hlas jsem dala magnolii...Já se divím sama sobě, co dělám, že tuhle soutěž vynechávám. Při tom jsem v přírodě snad dost často. Ale pohybuju se na motoricky známých místech a nepřijde mi okolí už ničím tak zajímavé. Chtěla jsem zjistit více informací o tom stromě v kroměřížské zahradě, ale nic jsem nenašla. Chystám se tam ještě jednou na podzim, třeba vysonduju na místě více a nebo nafotím více detailů.

    OdpovědětVymazat
  2. Toho stromu je mi tak trochu líto a zdá se mi krásné, že ho Hanička vyfotila, takže...

    OdpovědětVymazat
  3. Magnolie je sice krásná, ale je mi líto, žes v archivu nevyhrabala rozkvetlou krasotinku, tudíž podléhám současnému dekadentnímu, romanettovému a romantismem nasáklému rozpoložení a dávám v anketě hlas torzu dubu. Je až příliš lákavá představa sedícího supa na jedné z uschlých větví tohoto hromovládcova žezla.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, myslela jsem si, že nebudou žádné příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Tak nenajdu v archívu protože ani není co. Já jsem tenhle strom nikdy kvetoucí nefotila protože jsem v tu dobu nikdy na místě nebyla. Navíc jsem si až letos, když jsme se synem vygůglili při poslední návštěvě kdy fotky vznikly, co je to za odrůdu a kdy kvete. Tak snad konečně příští rok najdu termín kdy sem zajedu a ona pokvete.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Teď už to nechám být a připojit se můžou v dalším kole pokud budou mít čas a chuť..... Asi kdyby byl jen jeden příspěvek tak bych to nechala být, ale ze dvou už se dá vybírat

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Dobře, v tom případě dávám hlas magnólii.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tedy vinšuji hodně štěstí při lovu rozkvetlé magnolie.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já jsem něco dočista propásla. Alespoň teď jsem si zahlasovala, pro to torzo. Sice živá příroda je lepší, než torza, ale ten mrtvý strom je nafocený krásně...   

    OdpovědětVymazat
  10. Ta magnolie, to je tedy pořádný kus v době květu musí být naprosto úchvatná

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Asi ano, i když mám dojem že to bude vypadat hodně podobně jako ten liliovník. Mají obdobnou barevnost květů.....

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Já myslela množství květů, musí jich tam být, to bude pastva pro oči na jaře

    OdpovědětVymazat
  13. Zatím nic nafoceného nemám,ale mám nápad na jeden příspěvek. Snad to stihnu do dalšího kola   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....