02 srpna 2015

Vyhlášení třetí ......


Konečně se podařilo synovi odpoutat
od práce a v pátek jsme vyrazili spolu na týden na chatu.
Bude to hodně pracovní týden protože se musí udělat spousty
zameškaného, protože jsem tu od začátku roku teprv potřetí
a poprvé na delší dobu než jen na víkend. Nějak se to letos schumelilo
že se nedaří .....
A jelikož jsem odkázaná ně (ne)jdoucí mobilní internet tak asi zatím budu chvilku
nedostupná. A tak abych nebyla dlužná vyhlášení třetího kola stromovek
tady , i když trochu opožděně, je. Zároveň běží už kolo čtvrté tak
můžete začít přispívat.

A jako měli sakrálky svou skoro stálou výherkyni
tak stromovky jí mají také ....Mrkající

(Mé radosti)

(Sceneryphoto)

Vítězce potřetí velká gratulace !

9 komentářů:

  1. Janko, blahopřeji k prvnímu místu!!!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jance blahopřeji a tvým lípám jsem hlas dala, neb si to zasloužily.   

    OdpovědětVymazat
  3. Haničku znám, moc krásně fotí. Gratuluji výhercům!

    OdpovědětVymazat
  4. Ono někdy není na škodu být nedostupná!   

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, dnes se mi moc líbil meruňkový příběh.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že výherci jsou všichni, protože hlavně jde o poznání. Akce je velmi zajímavá.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....