17 srpna 2015

Než zapadlo .....


Při první podvečerní procházce, která vyšla tak
akorát časově na dobu kdy už se slunko chystalo do hajan. Díky mrakům
bylo nebe velmi pohledné. Rozhodně víc, než když jsem o dva dny později
šla znovu fotit zapadající sluníčko. Díky masivnímu kácení mi teď stačí jen
vyjít ze zahrady přes silnici a po pár desítkách metrů mám krásný výhled na
protější hřeben kde sluníčko zapadá ......
Jak jsem se pohybovala po cestě měnila se trochu i scenérie
a stromy dodávaly obloze důstojný rámec.




Zoomovala jsem tentokrát jen vyjímečně, aby vynikly paprsky jdoucí přes mraky.
Spíš jsem si hrála víc s laděním barev které program pro focení zapadajícího slunce umožňuje.


Zkusila jsem i jak by to moho vypadat v čb







Tahle tu byla minule v čb podobě, tak teď v barvě




19 komentářů:

  1. Ty se Ti povedly a sluníčko s paprskama je boží   

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, už jsem si všimla na FB.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No tam jsem to dala později než na blog

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No, ten další docela zklamal..... byl takový fádní.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: No právě, proto jsem to ani neořezávala ani nezoomovala aby se ten efekt neztratil

    OdpovědětVymazat
  6. Je to prostě hezké a opět sis pohrála, je to zajímavý pohled, když se barvy mění a černobílá fotka mnohdy ještě víc.

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásný západ slunce, Vendy, tomu se prostě nedá odolat.

    OdpovědětVymazat
  8. Sluníčko je krásný, ale nesmí ho bejt moc. Fotky ale nehřejou doslova, a tak ti je můžu pochválit ;)

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Já si říkám že jsem asi divná hříčka. Jako absolutní vodní znamení miluju teplo a slunce. Čím víc tím líp. I když ta voda tam u toho taky by neměla chybět. Je pravdou, že v posledních letech když už moje tělo má slunce opravdu dost tak mne začne naskakovat kopřivka což znamená stop a teď pár dnů ve stínu.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Jo, jo.... tenhle byl vyvedenej to ano. Ten další už tak zajímavý nebyl a na poslední na chatě, na který jsem se chystala se zatáhlo dřív než slunce začalo zapadat.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné..:). Nejvíc se mi líbí čtvrtá fotka :).

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Já právě že toho moc nemám v archívu, myslela jsem že na chatě doplním ale kdepak....

    OdpovědětVymazat
  13. Mně už to trochu připomíná podzimní fotky.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Ono už skoro podzim díky tomu suchu v lese je.... takže proč ne

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi, jak máš Slunce excentricky na okraji. Vypadá tam jak oko s červeným obočím.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Tak a střed se fotit nemá....vždycky trochu stranou. To platí všeobecně na všechno.... krom nějakých krajinek, ale pokud je i tam nějaký hlavní detail neměl by být na středu.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásně zachycený západ !

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Ten byl opravdu z povedenějších

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....