21 srpna 2015

Jak nemyslet ....



Jak nemyslet na loučení, když nenasytný čas své zuby cení ….

Jak nemyslet na líbání, když dívám se na svítání ….

Jak nemyslet na hlazení, když je prázdné u stolu sezení ….

Jak nemyslet na tvé dlaně, když sedím sama u snídaně ….

Jak nemyslet na tvé oči, když po noci s tebou se mi hlava točí ….

Jak nemyslet na tvá ústa, když bez tebe je postel tak strašně pustá ….

Jak nemyslet na tvůj hlas, když pročesávám ráno svůj vlas ….

Jak nemyslet na tvá slova, když v uších mi znějí zas a znova ….


Jak nemyslet ….. ano jak, když bez tebe si připadám jak pustý vrak !

10 komentářů:

  1. Ono to sice zní smutně, ale ve skutečnosti je to hřejivý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, to je krásný, dojemný, prostě úžasný!!! Až mi do očí hrkly slzy.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, krásné! To je moc pěkně zabrané téma týdne. Já vlastně splnila téma týdne absencí jakéhokoliv článku, protože mi to fakt vůbec nemyslelo.

    OdpovědětVymazat
  4. Ale představy mohou být také krásné, zvlášť když se opírají o vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
  5. [9]: Ale jsou ty chiméry potvory nebezpečné!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....