26 července 2015

Mezi námi suky ......


K těmto obrázkům mě tak trochu, nebo spíš dost
dost navedla Majka svými písmenkovými fotkami. Jelikož
mám zatím jen jedno O, vydala jsem se hledat po zahradě
další. A oko mi padlo na naši starou polorozpadající se kůlnu
a její prkna plná suků i děr po nich. Prkna jsou už hodně letitá
a jejich dřevo nabralo šedostříbrnou barvu a suky se v nich hodně vyjímají.
A že jich tedy je! Nikdy mě nenapadlo že takové staré sukovité dřevo
může mít svůj půvab .....
Nakonec jsem našla i další dvě dřevová O takže mise byla splněna !


Některé fotky jsem nechala barevné protože
se mi líbil kontrast šedého dřeva s jinou barevností suku, kterou jsem
ještě o něco zvýraznila, jiné jsem převedla do čb a trochu přeostřila protože
to pro změnu zvýraznilo strukturu starých prken








To zelené není odraz na objektivu, ale zelená malinového listí do kterého
svítilo sluníčko a prosvítala prkny na protější stěně....







17 komentářů:

  1. Pěkně sis vyhrála, jeden hezčí než druhý     

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí "dvojsuk" na obrázku č.5. Škoda, že dolní část fotky není úplně ostrá, ale to jde eliminovat použitím stativu a vysoké clony. Ale obrázek je to krásný a stojí za to si ho zopakovat, "vymazlit" a pořádně zvětšit .

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí pátá shora. Kdybych ještě nechtěla mít na pozadí to kůrovcový dřevo z minula, dala bych si tam tohle ;) Pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm, měla jsi skvělý nápad, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No vidíš, a řekne se obyčejný suk!

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: A to je ještě rozmázlá oproti některejm vlastně minimálně

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Děkuji za připomínku, vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Tam jich je! Mraky   

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: No právě, ono záleží na úhlu pohledu, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké, hned na první fotce suk vypadá jako ciferník starožitných hodin, jen mechanické kyvadlo jim chybí.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Když se dobře podíváš kus ho tam je

    OdpovědětVymazat
  12. pěkné výtvarné impresse!

    OdpovědětVymazat
  13. To je pěkné, některé obrázky by klidně mohly konkurovat plovoucí podlaze.

    OdpovědětVymazat
  14. tohle je moc hezké, už jsem obdivovala na FB

    OdpovědětVymazat
  15. Jojo, suky jsou vděčné modely...za mě vede 5. fotka - dvojice. A pak taky ta poslední, která mi docela připomíná kočičí oko... Ty jsou vážně suprové!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: No jo, jsou vděčné. Nikam neutíkají, vypadávají si podle svýho.....

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné suky, to co dokáže příroda, my horko těžko napodobujeme, ale stejně jsme stále pozadu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....