15 července 2015

Hrbatý manekýn .....


Jedním
z mála zvířat
která si užívalo teplo
a sluníčko, ba přímo
se v něm vyžívalo
a nechalo se
i vesele
zvěčňovat s návštěvníky
ba co víc, dokonce se chtělo i mazlit
byl velbloud dvouhrbý.
A bylo to nadšení
oboustranné.

Jelikož se málokdy najde příležitost si fotit velblouda
takhle zblízka, navíc když vám sám strká tlamu před
objektiv a žďuchá do vás
tedy pokud zrovna nejste na dovolené v
Egyptě pod pyramidama, věnovala jsem se spíš jeho
portrétům, než celkovým záběrům.....








Detail nožky


Ani dcera tomuhle manekýnovi neodolala a nechala se s ním vyfotit


Všimněte si dalšího návštěvníka který s velkým zájmem poslouchal
výkladu o těchto zvířatech Smějící se .....






21 komentářů:

  1. Tak to je opravdu zajímavá fotka. Ty ,,intimní" záběry jsou legrační a máš fešandu dceru...

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou super záběry, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  3. Počkej, co je divnýho na tom dalším návštěvníkovi, co poslouchal výklad? :) To nechápu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty detaily jsou super. A dcera je jako ty asi za mlada.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné čumákovky!! ) Moooc pěkné fotky, Vendí! :) Možná bych se ho trochu bála, i když vypadá úplně neškodně ;).

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Nejdřív jsem přistupovala s respektem, ale když se sám chtěl družit tak už mi to tak nepřišlo

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Drabař.... ale taky jsem se musela podívat na wiki

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Tak se podívej na jeho barvu! A  nepřijde ti divné že v malé ZOO v Jižních Čechách se nechává o velbloudovi poučovat praobyvatel Afriky kde jsou bloudi doma?   

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: To si užíval, to tedy. Byl to velbloud - vtěrka

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Ne, nepřijde A už jsem z těch všudypřítomných rasistických narážek hrozně otrávená o:)

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Tak to jsi mne špatně pochopila, není to rasistická narážka, to v žádném případě, jen udivené konstatování. Víš přišlo mi to takové hodně zvláštní, asi jako kdyby si potkala v mrazírnách eskymáka jak naslouchá podrobně výkladu o tom co je mráz.....

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: ale to je stejný, jako kdyby Japonec žil 50 let v Česku a byl vlastně Čech, ale my jsme se divili, že se jde podívat na přednášku o japonskym stylu života :) Ale chápu tě, nemyslela jsi to zle :)

    OdpovědětVymazat
  13. Velblouda takhle zblízka, se uvidí asi vážně jen na vyprahlých pouštích, dcerka ti je hodně podobná.

    OdpovědětVymazat
  14. dromedár je delší slovo, má jeden hrb,

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Trochu na hlavu postavené

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych mu tu tlamu moc nedrbal, velbloud může plivnout a pak má člověk hlavu v jednom velkém chrchlu :)

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: To dělají hlavně lamy, což jsou příbuzné ale jen v případě rozčilení nebo ohrožení. Velbloud snad ani ne. Navíc tenhle byl opravdu velmi přátelský a vtíravý

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....