05 dubna 2015

Takhle jednou koukám z okna .....



...... a vidím že okna protějšího domu mají takovou krásnou barvu
a tak jsem vylezla na zahradu a koukám jakej se nám vyklubal zas jednou krásnej západ.
Nejdřív jsem se šla podívat jak to vypadá z okna na půdě, a ono to bylo fakt parádní. Takže
jsem zase seběhla dolů pro foťák, hupky šupky zas nahoru a cvakat. Pak mne napadlo že by
to chtělo vylézt vůbec někam ven. A jak se to někdy přihodí, přijde zcela geniální
myšlenka. V tomto případě na místo kde by se mohlo dobře fotit. Není daleko, a přitom
je to na kopečku ale zas ne na nějakém velkém. Na to místo totiž debil koukám od té doby
co jsme se sem nastěhovali ale nikdy! mne nenapadlo při západu tam jít. To jsem tu chodila
na různá místa, šplhala do kopce abych to stihla a pak se ještě půl hodiny vydejchávala
abych neměla rozklepaný ruce. A přitom jsem celou dobu měla tak dobrej flek za barákem.
No, k některým věcem prostě člověk musí dojít až po delší době. Anebo prostě musí
používat mozek ......


Tyhle jsou z půdy ......




Sluníčko bylo ještě docela vysoko a navíc se začalo schovávat do mraků a tak nastal
čas k přesunu ven a na kopec. Sice místo fajn, ale jako tady všude .... prostě ty drát
se budou motat vždycky do záběru











A finito .... další barevné divadlo, i když jsem ještě chvíli čekala, nenásledovalo. Obloha zšedla a já šla dom ....


24 komentářů:

  1. Bádherná série půvabných foteček sluníčka, zřejmě zapadajícího. Přeji hezký Boží Hod a zítra do gatí polštářek, aby zadnička byla bez jelit. Možná se tam u vás polejvá, nevím.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Kdysi se tu vyplácelo, ale teď to už upadlo, navíc já radši nikomu neotvírám protože už leta nic nepřipravuju a navíc se mi sem vždycky narvali ožralové který si tu hodili šlofíka a já je nemohla dostat z baráku. A už vůbec nebudu podporovat puberťáky v pití, protože oni nechtějí vajíčka ale prachy nebo kořalku. Takže vlastně velikonoce nijak neslavíme ani jinak nepreferujem.

    OdpovědětVymazat
  3. Když vidím tvé krásné záběry, uvědomila jsem si, že už ani nevím, kdy jsem něco takového fotila. Je krása a nikdy se takové záběry neomrzí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle nádherné představení se nikdy neomrzí.Nádherné fotky

    OdpovědětVymazat
  5. Jeden z nejkrásnějších západů slunce a tobě se to povedlo zachytit úplně úžasně!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný západ slunce. Taky ho moc ráda fotím, jenom kdybych tam neměla ty překážky, závidím všem co mají hezký výhled

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Já vím, třeba Majka co, ta má nádhernej výhled na západy. Já musím vždycky někam vyrazit od baráku protože jsme v údolí. Tudíž vždycky nějaká šplhačka na kopec

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Majka, má luxusní výhled

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jen nevím proč třeba Hanka nebo Patrik mají to sluníčko v konturách úplně ostře ohraničené a já ať dělala co dělala ho mám pořád mázlé.

    OdpovědětVymazat
  10. U nás byl v pátek letos nejkrásnější západ slunce,ale já to pros..l Chytil jsem to při přejíždění autem zrovna v místech,kde se nedalo zastavit Nakonec jsem něco cvaknul,ale už to nebyo ono.Snad příště   

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké, líbí se mi všechny.

    OdpovědětVymazat
  12. Takové záběry můžu jen obdivovat a závidět, nikdy jsem nic takového nevyfotil a asi ani neviděl, zřejmě žiju na špatném místě, u nás se Slunce takhle neprojevuje

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: Ono to tady taky není každý den, jen občas

    OdpovědětVymazat
  14. nádherná scenérie se ti povedla zachytit

    OdpovědětVymazat
  15. Paráda! Nádherné fotky, krásné barvy...:). Opravdu povedené, má to moc příjemnou atmosféru..:).

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem čakala, že z tebe vypadne, že jsi z půdy vlezla za komín, abys měla výhled.

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Vidíš, to mne nenapadlo   

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné barvy, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  19. Takový konstatování na závěr Ty bydlíš někde u elektrárny nebo proč je tam tolik drátů? :)

    OdpovědětVymazat
  20. [23]:    I když to tak možná vypadá tak ne. To je jen normálně zadrátovaná vesnice. Vede nám přes střed vsi nízké napětí tak ty sloupy a dráty prostě jsou vidět všude, a dalších rozvodů do baráků je tu taky požehnaně. Bohužel to že by tu byla elektřina vedená zemí nejde protože se ves rozkládá jak v údolí tak na kopcích. Navíc to jde přes nás  i na město.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....