10 dubna 2015

Druhý výběr z vítězů ......



Další kategorií z které budeme vybírat vítěze do Grande finále jsou kaple.
Těch se sešel docela slušný počet a tak si je připomeneme.

(MarijaKes)

(Kerria)

(Hela*)

(MarijaKes)

(MarijaKes)

(Veki)

(VendyW)

Hlasování začíná dnes a končí o půlnoci 20.4.

10 komentářů:

  1. Těžké, ale nakonec dávám hlas jedničce .

    OdpovědětVymazat
  2. MarijaKes11/4/15 09:15

    Mým favoritem byl tenkrát i nyní příspěvek

    OdpovědětVymazat
  3. Dala jsem hlas těm kapličkám Petřínským. I když ostatní jsou také hezké.

    OdpovědětVymazat
  4. Těžko se vybírá, hlas jsem ale dala jedničce.

    OdpovědětVymazat
  5. Málem jsem o tento článek přišel díky novinkám na Seznamu,které některé upozornění na novinky hážou rovnou do spamu

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdřív jsem tenhle článek chtěla přeskočit, ale nakonec jsem jednotlivý soutěžící prošla a zahlasovala pro zapomenutou kapličku ;)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Četla jsem někde jinde tvou stížnost na to že ti pár článků přistálo ve spamu, já tedy zatím s tím žádný problém nemám. Ba ještěse mi to vůbec nestalo. Díky za pochvalu. Asi to je tou mou ulítlou oblibou v organizování a pořádání čehokoli   

    OdpovědětVymazat
  8. Tady hodně soutěží MarijaKes sama se sebou, hned ta první kaple je velmi zajímavá, ale hlasuji nakonec pro poslední příspěvek - Kalvárii, krásně vypadá a souzní s přírodou.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem pro modlivý důl, snad proto, že je nedaleko od nás.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....