09 března 2015

Krokusově ......




Když oni tak krásně kvetou! A mě se tak líběj po tom
nedostatku barviček. Navíc ta kombinace fialové a žluté je taky hodně přitažlivá,
takže prostě u nich pořád sedím, kochám se a fotím..... anebo se na ně dívám z
okna. Jelikož už zas svítí sluníčko, tak kvetou stošest, a září do dálky. Ale už si
myslím že nafoceno jich mám dost. Tudíž budu pěkně jen koukat z okna .....









21 komentářů:

  1. U nás teprve začínají vystrkovat růžky

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jó, vy tam máte vlestně ten slavnej krokusovej vršek! Tady jsou letos bych řekla o dost dřív v květu než jindy.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a koukám, že už i včelky lítají. No, u nás je dnes 13,4°C a já všude větrám.Chystám se na sedmikrásky, začnu je už sbírat na čajíček. Krokusky máš pěkné, tyhle barvy jsou vyloženě jarní barvy.

    OdpovědětVymazat
  4. A u nás jenom sněhobílé sněženky. No já si počkám, i ty barvy jednou musí dorazit .

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné. Tyhle fialkové s bílými lístky nemám. Moc se mi líbí jejich jemnost. Já mám sytě fialové a ty ještě nekvetou. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám jenom ty malé, velké mi asi něco sežralo V létě tu byly chodbičky po zahradě asi od hraboše Barvičky to jsou nádherné, se nedivím, že je ráda fotíš

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to je krása, Vendy! Nádherné barvy a ještě k tomu včelka!

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Oni mají všechny lístky světlounce fialkové, ale tím že už kvetou dýl a navíc na ně pražilo sluníčko vypadají že jsou bílé.....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:Od včera od večera mám opravdu parádní výhled. Na hrob Matýska.....   

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: To nejhorší. Chytil se zas s Bobešem a tentokrát jako vítěz neodešel..... za to odešel definitivně.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To je smutná zpráva. nedávno šli spolu na procházku....

    OdpovědětVymazat
  12. Nááádherné fotky, Vendí! :) Teda, ty se máš! :) Jsou to překrásné barvy..:).

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké, ani včele neunikly.

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Před chvílí jsem to četla, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]:To my doma taky. A nejen my. Všichni známí kteří měli někdy množnost se s ním setkat jsou z toho smutní. On byl takový sluníčkový kašpárek. Bobí je pan Pes, teď vím že to je pes na kterýho jsem čekala celej život, ale je to v chování rozvážnej skotskej horal (až tedy na ty rvačky kvůli jídlu, ale to je zas smečkové chování) ale Matýsk byl ten veselej. Kterej miloval celým srdcem.....

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ani nevíš, jak tě chápu a zároveň lituji, Vendy. Vím moc dobře jaké to je.

    OdpovědětVymazat
  17. paráda! krokusy jsou fešáci!

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Snažej se , snažej. Jsou na novém místě třetí rok a krásně se rozrůstaj.

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou fakt nádherné! Tu kverou v parku, taky jsem si říkala, že je vyfotím.

    OdpovědětVymazat
  20. Už i se včelkou? My máme zahradu za městem, takže bohužel nemůžu koukat z okna. Třeba jednou...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....