04 března 2015

Blbiny ......



Někdy fakt tvořím blbiny, povětšinou z fotky která je sice myšlená
"umělecky" ale prostě stojí za úplný prd. A takjsem si založila novou rubriku
zvanou Blbiny. Čas od času se tu nějaké ty moje blbiny ukážou a dneska tu je
blbina č.1. Původně mne zaujal odraz malých jehličnanů v truhlíku na okně zrcadlících
se ve sklence vína. No fotka nedopadla vůbec dobře kvalitou tak jsem si s ní trochu vyblbla
a prohnala ji pár různými efektíky .....









24 komentářů:

  1. Vyblbla ses báječně a tvé výtvory lahodí oku.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné blbinky,jen co je pravda! Nejvíc se mi líbí ta čtvrtá   

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:jenze to neni Bobes

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, kdo si hraje, nezlobí

    OdpovědětVymazat
  5. Na blbiny tě vážně užije, Vendy.   

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Mě se líbí u té první že i když je "rozbitá" tak ta sklenka tam je pořád krásně celá

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Náhodou já jsem hodná i když si nehraju!

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: No jó, no ..... tak dandík jako dandík. A tenhle fakt jak Bobeš vypadá. Příště už bude zas on

    OdpovědětVymazat
  9. Takovéhle "blbiny" miluju, je to nádherné, plné fantazie. Pohrej si častěji, strašně ráda takové fotky prohlížím.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Zajímavé ..... ale? Je to tam cítit to ale

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Až zas budou nějaké nepovedené fotky

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem na jiné blbiny, na tyhle blbiny jsem dost nešikovná.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné hrátky. I z méně povedené fotky se dá vytvořit zajímavý obrázek, a tobě se očividně povedlo! Nejvíc se mi líbí foto č.2 a fotka poslední, mají takový zajímavý nádech. Ale i ta první je excluziv, originál roztříštěný obraz.

    OdpovědětVymazat
  14. P.S. tvoje fotoúpravy se mi líbí stejně jako tvoje fotky původní, máš totiž dobrý vkus a cit pro různé barvy a dovedeš si s fotkou opravdu vyhrát. V dobrém slova smyslu.

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Taksice bych spíš brala kdyby vyšla ta původně zamýšlená fotka, ale čo už ....

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc se mně líbí poslední snímek, ten je v uměleckém stylu pointilismus - jako od Seurata

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Jo, jo ..... tak se ten efekt jmenuje Na tvoje znalosti výtvarného umění ale nemám, protože se přiznám že ani nevím že jím někdy někdo tvořil natož kdo ....... klobouk dolů před tvým koníčkem v návštěvách výstav a znalostem.

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Souhlasím. Umělce tohoto jména sice neznám, ale fotka je opravdu s atmosférou. Dovedu si ji představit coby fotoplátno.

    OdpovědětVymazat
  19. Docela bych mě zajímala ta původní "nepovedená" fotka :)

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: Ta už je vymazaná se spoustou dalších as další to čeká. Musím udělat probírku....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....