28 února 2015

Vyhlášení výsledků jedenáctého kola soutěže....



Po včerejšku jsem chtěla původně psát zcela jiný článek,
a to o tom jak se mi líbil jeden z českých filmů nominovaných na Českého lva 2015.
Jenže pohled na kalendář mne v tom zarazil protože je dnes čas na vyhlášení výsledků
dalšího kola Sakrálek. Tudíž filmové plkání se odsouvá na jindy. Únor trošku zkrátil dobu
pro hlasování ale i tak s velkým náskokem vyhrál jeden kostel kde jsem tak trochu na
rozpacích jestli jsem nebo nejsem slepá a jestli neztrácím trochu rozum protože
v nadpise je sice TRNAVA, nicméně v článku, alespoň já, pak všude vidím TMAVA. Ale snad mě
Hanka vysvětlí jak to je správně. Tím jsem tedy i prozradila výherce, nebo ještě správněji
výherkyny (aby nedošlo ke sporu jako třeba teď v Kanadě o to že hymna je genderově
nevyvážená, neboť se tam zpívá jen o synech a ne také o dcerách země .....)



Kostely

(Sceneryphoto)



A jelikož tahle soutěž zahrnuje i kaple tak i bez jediného hlasu
vítězí jako jediný zástupce těchto staveb příspěvek pořadatelky. No vypadá to hodně blbě
já vím, jenže když jiný příspěvek s kaplí nedošel .....

Kaple

(VendyW)


Tak Hanko, jak to tedy je? TRNAVA nebo TMAVA? Ať mám jasno já i Hela, která mne na to upozornila.....Smějící se

15 komentářů:

  1. To jsem měla nahonem poslat tu svoji kapličku mobilem z lanovky, abys měla konkurenci

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Doufám že se ukážeš od zítřka v posledním kole! A můžeš to pěkně rozjet ve velkým. Na poslední kolo to chce fákt hodně fotek

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Proooč v posledním?

    OdpovědětVymazat
  4. GRATULUJI! A jsem ráda, že i můj hlas přispěl k vítězství!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Protože rok má jen dvanáct měsíců a ono už je to teď v březnu poslední dvanácté kolo. Začínalo se prvním dubnem! Tohle bude základní část soutěže. Pak se z těch dvanácti kteří zvítězili v jednotlivých kolech vybere celkový vítěz. A pak se může zas pokračovat dalším ročníkem nebo mám už vymyšleno něco s kytičkama. To se uvidí .....

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji a to vítězství bez hlasu mi připomnělo stejnou situaci před mnoha lety ve Špindlu na zimní dovolené. V lyžařských závodech jsem získala medaili a diplom za 1. místo ve sjezdu na lyžích. Byla jsem ve své kategorii jediná. (6 let)   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No já vím že to je blbý, ale když ta kategorie je vyhlášená .....

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Ne, není to blbý, vůbec, je to podle pravidel. Já jsem také na své první místo hrdá.

    OdpovědětVymazat
  9. Abych uvedla na pravou míru název, je to skutečně T r n a v a - Trnava. Bezpatkové písmo, které používám, se občas nedá dost dobře přečíst, což jsem si nikdy neuvědomila.

    OdpovědětVymazat
  10. Oběma vítězkám gratuluji a těším se na poslední kolo.Bohužel zatím nemám nafocené to, co mám v plánu,ale třeba to ještě stihnu   

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Tak to jsem ráda, i když tedy všude jsem napsala Tmava. hela mne upozornila že Tmava existuje, ale někde na Balkáně Snad to tedy nebude vadit. Pro příště vím už jak to je

    OdpovědětVymazat
  12. Oběma vítězkám B L A H O P Ř E J U!!!

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Nic se neděje, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  14. Také blahopřeji vítězům, pro Hanku jsem hlasoval a stejně se mně líbil Patrikův příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:to bude. Zacina se hlasovat od 20.3.  a 31.3 se vyhlasuje vitez posledniho  kola. Takze jestli neco mas a to mas tak do 20.3 sup sem s tim !

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....