26 února 2015

Šplouchnutí druh ..... Siluety



Na druhé šplouchnutí do Mikovi řeky za měsíc únor jsem si vybrala téma Siluety.
Bylo teď pár slunečných dní a tak se mi přímo před nosem zjevilo pár siluetek pštrosího
peří které mám šoupnuté ve váze. Takže téma fotek na tenhle měsíc bylo naprosto jasné.

Přechodová fotka, silueta vzoru na zácloně .....




A jedna duhová která se promítala na zeď. Je to část záclonky mezi skly okna. Nevím proč se
na zeď promítl jen takovýhle kousek, fyzika nikdy nebyla mou silnou stránkou .....

24 komentářů:

  1. Duhová fotka je nádherná,vypadá to, jako bys měla barevnou záclonu nebo vitráž v okně

    OdpovědětVymazat
  2. Odraz na stěně vypadá jako včelí plást

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem o téhle soutěži četla u Hanky. Moc se mi tvé fotky líbí, hlavně ta první.

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě nemám nic nafoceno a chodím se koukat, kdo co dá. Siluety jsou super, líbí se mi druhá a čtvrtá.

    OdpovědětVymazat
  5. Každá má něco do sebe, ale nej je asi ta poslední .

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní, Vendy, bezvadné fotky na dané téma.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta duhová se mi líbí asi nejvíc,ale těsně za ní je ten první snímek   

    OdpovědětVymazat
  8. Potřebovala bych nějakou soutěž. Tahle se zdá slibná, ale na mě zas moc náročná. Tobě se daří! Siluety jsou kouzelné, nevím jestli krásnější ty černobílé nebo ta poslední, duhová.

    OdpovědětVymazat
  9. Fredy Kruger26/2/15 22:55

    " Když čuměl jsem, - nad vodou nahnutý,

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Ona to není soutěž, jen taková zkouška co a jak kolem sebe vidíš. A když nedáš všechno tak se nic neděje. Je to vlastně Mikova záležitost kterou nastavil pro sebe, ale chytlo se jí víc lidí. Protože je zajímavá a je to určitá výzva. Já sama vím že z toho nedám tak tři věci určitě ......

    OdpovědětVymazat
  11. [7]:Mě se ten první líbí nejvíc .....

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: To klidně dej, mě to nevadí

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Trošku to posunu, Vendy, siluety dám příště.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotografie. To peří mi trochu připomíná palmové listí...takové domácí záběry z Floridy.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Domácí Florida s nasbíranýho pštrosího peří na soukromé jihočeské australské buši    . Kamarád má na jihu chatu a chová si tam tři australský pštrosy. Krom tedy  další australský komodity - ovcí

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Jo a ještě by mě tleskala že nejsem homofob!   

    OdpovědětVymazat
  17. Ta záclona je úžasná!!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Jestli myslíš tu duhovou tak to jsem si říkala jestli jí vůbec mám někam strčit!   

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkné - ta poslední, to je pecka! )

    OdpovědětVymazat
  20. Mně ten poslední snímek připomíná obilný klas.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....