23 února 2015

Stopa ......



32 komentářů:

  1. Súúper fotka! To je lyžiarska stopa, či zasnežené koľajnice? Lyžiar by mal príliš nohy od seba a išiel by bez palíc a vlak by musel byť maličký , iba taký vláčik . Ale vážne, po čom -kom je tá stopa , keď je vedľa nej taký neporušený sneh? To niečo išlo asi pomaly.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Běžecká. Tady když napadne tak už honem všichni tahaj z půdy běžky a hurá na to! A pomalu opravdu tady lyžaři povětšinou chodí, jsou to vesměs starší lidé ..... a volným stylem tu málokdo běžkuje, a když tak spíš po cestách než polích.

    OdpovědětVymazat
  3. Kde vy pořád berete ten sníh? V Brně velký kulový

    OdpovědětVymazat
  4. Já v tom vidím zasněžené kolejnice úzkokolejky, případně použitý lyžařský vlek.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: To je pořád ze začátku ledna. Mám něco v archívu pro tyto účely když nemám nic nového nafocené.....

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger23/2/15 12:38

    Kol lesa jde mladší dvojice,

    OdpovědětVymazat
  7. Jů, skoro jako stopa sáňková!

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: A to bez palíc? Nie sú po nich stopy a sú dosť ďaleko od seba, na bežky ...Mne sa občas  nohy aj prepletú. Túto zimu napriek dostatku snehu som sa nedostala nikam.

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní stopa, Vendy. Podobné snímky se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Kompozičně se mi fotka moc líbí, jen mi připadne, že jsou buď dodatečně příliš přetažené stíny anebo není dostatečná expozice (na sněhu se bohužel nedá vždy spoléhat na automatiku), protože je sníh na fotce víc šedý než bílý, jaký bych ho čekal.

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní stopa! Krásná fotka.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Teď mne napadlo proč tam třeba nejsou zrovna v tomhle úseku vidět stopy po hůlkách. Je to z kopečka takže když se podíváš pořádně, ty stopy jsou vidět, ale jsou oříznuté tou hlubokou stopou. Takže se někdo odrážel tam před tou zákrutou a pak sjížděl dolů už pohodlně bez odrážení. Navíc on ten úsek nebyl tak dlouhej jak se na té fotce zdá.Klame to

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: Neuvažoval si o sebraných spisech? Myslím že by to byla už pěkná bichle   

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Jako že jsem stopovala ty případné běžkaře?

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Tady se jezdí hodně na běžkách. I já je mám na půdě, leč jejich kouzlu jsem nepropadla. Ostatně jako žádným lyžím.....

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Je to asi tím převedením do čb. Není to nijak vyrovnávané. A je tím pádem opravdu pro znalce jako ty vidět že nestačí jen kliknout na Převést na čb.   

    OdpovědětVymazat
  17. Supéééééééééééér!

    OdpovědětVymazat
  18. Taky mně to přišlo jako sníh na kolejích, protože stopa je krásně pravidelná.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Ani sníh na kolejích natož zmrzlá rosa na kolejích ale opravdu běžkařská stopa

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Tak dííííííííík !

    OdpovědětVymazat
  21. Velmi zajímavý snímek. Také mne zaujalo, že u běžecké stopy nejsou viditelné stopy hůlek, ještě jsem neviděla běžkaře bez hůlek a na chůzi bez hůlek je stopa hodně celistvá, vyhlazená. Troufám si tvrdit, že třeba jel běžkař z kopce dolů, ale i tak bych předpokládala občasné zapíchnutí hůlek. Pro mne je snímek záhada a další pěknou věcí je optický klam. Stín a světlo spolu vytvořili opačnou iluzi a to že stopa působí jako by vystupovala nahoru.

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Ono to opravdu z kopečka je. Ale jak jsem psala Gabi, ono to klame že to je dlouhý úsek, ve skutečnosti to jsou tak dva metry, a to se z kopečka dá na jedno odražení na začátku zvládnout. A ty odrazy tam jsou vidět.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Aha, tak přece. Ty tedy stojíš proti kopečku.

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Ano, na jeho vršku

    OdpovědětVymazat
  25. Řečeno facebookovou řečí: Moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....