30 ledna 2015

Něžně ......



26 komentářů:

  1. Zkusila bych trochu více clonit na té bílé barvě je trochu ztrácí kresba, ale fotečka je opravdu něžná.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Maruškou a dodávám, že přesně tenhle typ fotografií mám moc ráda. Nejsem příliš zaměřená na extrémní supermakro květin a mnohem víc, než hluboký záběr do vnitřku květiny, mě zaujme květina celá a to včetně jejího zajímavého, nebo úplně rozostřeného pozadí. Ale to je pouze věc mého osobního názoru, který se vůbec nemusí shodovat s názorem ostatních.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tady naštěstí nesněží.... a díky za názor, jsem za něj moc ráda

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: I když mě právě baví i to ponořit se do toho květu, stát se na chvíli malým hmyzounem a vidět tak to co normálně nevidíme. Je to takový svět sám pro sebe a mě baví do něj občas nahlédnout....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já udílím rady a názory strašně nerada, protože sama se pořád učím. Tohle byla výjimka, jen jsem se vlastně připojila k rozumnému názoru  Marušky..:). Jinak fakt nikomu neradím, hlavně nikoho nekritizuji, protože z vlastní zkušenosti vím, že úplně nejlepší je, když si člověk postupně přijde na všechno sám. Tím totiž mnohem líp získá i svůj vlastní styl....si tedy myslím..;). Kdepak - já nejsem moc velký radič ;).

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Já vůbec neříkám, že je to špatně, takové fotografie vypadají taky krásně :). Ale já prostě raději ten celek, no..).

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Jasně, každej má svůj oblíbený pohled na věc.... kdyby měli všichni stejnej tak by to byla nuda!

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Vendí, fotíš se zrcadlovkou kratší dobu, než já. Čím víc se toho nafotí, tím víc se toho pochopí a naučí. O ničem jiným to není. Já se učím furt..). Ale díky, je to od tebe milý a měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejsem moc zdatná fotografka. Musím se mooooooc učit.

    OdpovědětVymazat
  10. Fotka je pěkná, ale souhlasím s Maruškou a Jituškou.

    OdpovědětVymazat
  11. Jůů .... u nás zima a u vás sedmikrásky, zelená tráva a spadané listí .... tohle roční období neznám   

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Teď už je tu taky sníh. Je to focené někdy v listopadu ......

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Zkusím si na to dát pozor

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Já jsem ráda za rady zkušenějších a déle fotografujících

    OdpovědětVymazat
  15. A to já se přidávám k laikům a říkám,že se mi to moc líbí.Pro mě je to fotka s atmosférou a ty mám rád   

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Chybami se člověk učí, Vendy. Ani si nepřej vědět, co sklidím kritiky já.   

    OdpovědětVymazat
  17. Dobré, líbí. Mě by to asi se středem květu táhlo víc mimo střed obrazu, ale to je věc osobních preferencí.

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: To určitě ..... klasická chybka. Ustříhla jsem to moc na střed to je fakt.

    OdpovědětVymazat
  19. tyhle kontrasty mám rád

    OdpovědětVymazat
  20. krásná, asi podzimní, že? nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  21. [25]: já tipovala říjen

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....