31 prosince 2014

Vyhlášení výsledků devátého kola soutěže....


Tak tu máme konec roku a zároveň vyhlášení
výsledků devátého kola sakrálních staveb. Co říct ..... že vyhrál
jasný favorit nebo že bylo příspěvků málo? Tak můžu bejt ráda že vůbec nějaké jsou.
A poznatek v tom, že takhle dlouhá výměna či projekt asi lidi za chvíli přestaně bavit. Špatná propagace?
Malá povědomost? Nebo celková nepřehlednost mého blogu a tím pádem nezájem o ní informovat (jak mi bylo naznačeno adminkou když jsem psala do Infokoutku). Nechuť k focení těhle staveb ( zvala jsem i členy fotoklubu) nebo že by to ostatním blogerům zavánělo nějakou církevní propagandou? Nevím ..... možná už i chápu rozčarování původní zakladatelky téhle výměny i to že všechno nakonec odpískala. Stejně jako pokaždé s příchodem nového roku doufám že bude lepší než ten předchozí a on není, doufám že alespoň tahle výměna bude výjimka a dojde svého šťastného konce. Že alespoň něco se zlepší .
A jak všechno nakonec dopadlo?


Kostely

(Frypat)

Kaple

(MarijaKes)

16 komentářů:

  1. Srdečně blahopřeji vítězům.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Kdyby nebyly vůbec tak bych se nezlobila. Ale pokud mají být tak opravdu jak ti šneci.Tedy ale zase aby se nepřemnožily jak ty hnusný slizouni .....

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:Právě proto jako šneci, aby se to špatné k nám vůbec nedostalo

    OdpovědětVymazat
  4. VendyW, soutěž byla moc pěkná, přispěl jsem jen 2-krát, protože neumím nic vyfotit uvnitř, ale všechny stavby jsem prohlédl a hodně zajímavého se dozvěděl.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Obávám se že pokud bych do vlajek šáhla vynuluje se mi to jak už se mi to jednou stalo. Aha no ta ikona vidíš, tak ta se může zrušit. S tím zarovnáváním ještě uvidím   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Hele tak já taky nemám nic zevnitř, to jen Patrik má to štěstí že se mu to podaří dostat se tam.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Když to přepisuješ ve volitelném boxu v režimu HTML, nemělo by se nic stát, také jsem ty charakteristiky několikrát měnil.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, nemyslím, si, že bys měla nepřehledný blog. Možná je víc lidí, kteří nemají možnost stále někam jezdit a psát články o poznaných duchovních památkách. nebo mají blogy třeba s určitým zaměřením a psát najednou o něčem jiném jim nesedí. Když se podívám na činnost fotoklubu a počet členů, kteří se zapojují, tak je to ubohost sama. A to tam všichni chtěli hrozně být. Věřím, že se příštího kola zúčastní více lidí. já mám v zásobě dost poznaných míst. Zrovna dneska, poslední den v roce jsem si vyšlápla pěšky k jednomu kostelu, který je hodně vysoko nad vsí a už jsem myslela, že tam nedolezu, protože se zhoršilo počasí. Bu´d něco klohním a peču nebo lítám venku a nemám čas na blog. Tak doufám, že soutěž nekončí.....

    OdpovědětVymazat
  9. Oběma vítězům blahopřeji a zároveň mě mrzí, že jsi z toho rozčarovaná, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Tak chtěla bych pokud budou alespoň vždycky ty tři + jeden příspěvky. Já si zrovna myslela že právě prosinec bude lákat fotit kostely nejvíc z celého roku. Bývají před nimi jesličky, bývají nádherně nasvícené a nazdobené .....někdy bývá i ten sníh.....

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Vendy, přeji ti v celém novém roce hodně nápadů pro tvé tvořivé tlapky, spoustu příležitostí pro tvé nádherné fotky, kopici radostí a málo starostí.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se přimlouvám, abys soutěž nekončila. U mě to je ročním obdobím a nedostatkem času, ale v hlavě to mám.....takže jestli se pokračuje v lednu, už tvořím příspěvek

    OdpovědětVymazat
  13. Jé,já vyhrál ! Díky všem za hlasy

    OdpovědětVymazat
  14. Taky myslím, že je to nedostatek času v prosinci. Víš, ale ještě jeden aspekt tady hraje roli. Proti tak krásným fotkám i popisu si moc lidí netroufne něco poslat. Ono to není jen vyfotit kostel případně  objekt, ale něco o něm  napsat, popsat interiér, historii a to dá dost práce. Vidím to u ,,známých" blogerů, kam chodím okukovat a obdivovat výtvory. Takže můj obdiv všem nejen vítězům.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....