30 prosince 2014

Vídeň 13.12. .....Výzdoba



Na co jsem se těšila a to hodně,
byla vánoční světýlková výzdoba. Viděla
jsem už něco málo na fotkách dcery z před čtyř let.
Naživo nezklamala už výzdoba u Radnice, ta byla opravdu
nádherná, ale když se rozsvítili nad hlavami miliony světýlek v
ulicích ať už jako ohromné zámecké lustry, nebo světelné záclony
či v podobě ohromných vánočních koulí bylo to opravdu něco ......
A že to zaujalo nejen mne ale i stovky ostatních turistů bylo
vidět na tom jak všichni s hlavami v záklonu a s různými
Iphony, Ipody nebo tablety zuřivě fotí a fotí ....



Za světla sice je výzdoba zajímavá .....



...... ale až teprve za tmy vynikne její krása








Výzdoba je vlastně jak se ukázalo stále stejná, ale myslím si že stále je jí rok co rok okouzleno mnoho lidí ....

11 komentářů:

  1. Taky mám ráda vánoční světýlka, vypadá to kouzelně!

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: To já taky, ale musí to být decentní a elegantní. Nesnáším svítící soby, sněhuláky a podobný příšernosti. A už vůbec blikací různobarevná světýlka. Vůbec barevnosti všeliké. Já jsem jen pro jednu barvu, buď bílou nebo když LED tak takovou tu chladnou bílomodrou.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to nádhera, Vendy, moc se mi líbí světýlka, která tvoří závěsy a lampy. Taky mám raději jednu barvu bez blikání.

    OdpovědětVymazat
  4. Inu, Vídeň. Centrum mocnářství.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu nádhera. nyní máš fotek do tématu měsíce lampy navečer. Já nebudu mít nic, protože jsem nikde necestovala a ty ubohý lampy u nás si nezalsouží pozornosti.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: No budeš se divit ale mám jen tři a to z několika roků. Mám víc lamp ze dne než zvečera.... a tyhle světálka asi jako lampy nelze počítat. Ale jedna z Vídně tam je

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu krásná podívaná

    OdpovědětVymazat
  8. Vidím, že bylo na co koukat. Ale těch lidí, to musela být tlačenice.Musí to být velký zážitek.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Pro toho kdo nesnáší tlačenice a davy ne, ale pro mě jo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....