03 prosince 2014

Chmurný sv. Ondřej ......


Původně jsem tenhle článek chtěla psát už před
dvěma dny. Jenže, na chatě mi jde mobilní internet návštěvu od návštěvy hůř a hůř.
Předevčírem když jsem byla na lepším signále u mamči v Praze jsem si zas blb zapoměla vzít nabíječku
k noťasu a tak jsem horko těžko píchla na blog nový příspěvek do dalšího kola Sakrálních staveb. Včera jsem byla sice
na elektrice leč bez signálu. A dneska jsem měla v plánu naprosto zcela něco jiného. Dostat se domů. Taková maličkost, ale udělala by mne ohromně šťastnou. Tak neříkám že bych se zas až tak těšila na ves, spíš mám spoustu práce a pár dost
urgentních zakázeček. Ale místo toho abych tohle psala v pohodlí mezinárodního vlaku či vnitrostátního expresu
někde na trase mezi Prahou a Českou Třebovou, případně Brno - Česká Třebová,opět sedím u maminky v křesle
a vymýšlím tohle plkání. Matička Příroda si řekla že nám zas jednou ukáže zač je toho loket a já tak zůstala
viset v Praze a čekám jestli se počasí umoudří a pojedou vlaky. Možnosti směrů k návratu jsem měla
dva ale ani z jednoho to nešlo. Tak možná by i šlo, alesedm spojů za den, z toho dva mezinárodní
to znamenalo ztrávit cestu na jedné nozev uličce a celou cestu být slisovaná jak sardinka.
Doufám že zítra to už bude lepší a já se budu radovat z maličkosti jakou je to,
že mi jede vlak....

No a teď k tomu Ondřejovi. V neděli na sv. Ondřeje jsem si vyrazila na chvíli do lesa na procházku. Byla mlha a zataženo, popadávalo něco mokrýho nepříjemnýho studenýho a mě navíc začal zas zlobit objektiv, takže jsem nebyla zrovna v náladě na juchání. A tak nejen moje nálada ale i fotky prostě byly a jsou chmurné. A černobílé. Tedy respektive v úpravě která se mi zalíbila a nese zajímavý název bandicot .... ale i v jiných. A ono stejně moc barevno nebylo!
Na dálku. Nablízko ovšem ano, ale to až jindy .....
















17 komentářů:

  1. Tak přesně takhle je u nás pořád.Šedo,zataženo,hnus. Jenom ten sněhový poprašek máme jen dva dny. V tomhle počasí se mi vůůůůůůůbec nechce nikde chodit,natož fotit.Obdivuji každého,kdo to překoná   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ano, jsem masochista kterej prostě i do takovýh hnusu vleze. A to včera byla ta mlha ještě větší a zima taky. Naštěstí mi brzy došla baterka, začaly zábst ruce a štvát už neskutečně ten objektiv takže jsem byla z procházky vcuku letu zpátky u rozehřátejch krbovek a teplého grogu. Dík za přání snad vyjde. Jinak se tu usídlím natrvalo!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Náhodou tu chatu s kamnama a klidem Ti závidím.Ven bych vylezl jen na cigárko a jinak bych nevystrčil nos.Maximálně pro led do pití       

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Víš jak já si to tam užívala? Krbovky, skvělá muzička z cd, křeslo pěkně proti krbovkám, dobré vínko.... bohužel všechno jednou končí a já už se tam hned tak nepodívám. Roky svobody končí....

    OdpovědětVymazat
  5. Být tebou, VendyW, tak do lesa ani nejdu, vždyť se některá z těch zmrzlých větví může ulomit a spadnout ti na hlavu.

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé, ale opravdu chmurné a smutné.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jak jsem psala bylo to 30.11. a to ještě žádná námraza nebyla,

    OdpovědětVymazat
  8. Takové počasí má náhodou taky svoje kouzlo! A v černobílém provedení jsou ty fotky ještě hezčí.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím tě, Vendy. Tady je taky skoro pořád takhle pošmourno a mlhavo, vůbec mě to neláká jít ven. Dnes sice na chvilku vykouklo sluníčko, ale asi jen proto, aby posvítilo na bláto a kaluže, kterých jsou plné cesty. Přes to typicky podzimní pochmurné počasi se ti ale fotky moc vyvedly, jsou takové tajemné.

    OdpovědětVymazat
  10. V Praze to muselo být hodně zajímavé!

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou to fotky, ze kterých přímo cítím vlezlou zimu a mrazivou mlhu. Připomínají mi staré fotky z krabice po babičce a něčím záběry z filmu Král Šumavy. Dokonalé a krásné.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Vlezle opravdu bylo to jo..... a Král Šumavy je můj oblíbenej film. Tak možná proto. Já si říkala co mi ta úprava připomíná. Staré černobílé filmy!

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: ve středu byla ještě dokonalejší, jenže to jsem už neměla čas na focení. A v Praze už z ní nic nebylo. Včera po cestě vlakem se taky rozjasnilo a svítilo zas konečněalespoň půl dne sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Včera jsme se jen na chvilku pokochali a už je zas hnusně.....

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: Tak já mám mlhu při focení hodně ráda, dělá krajinou zas úplně jinou....

    OdpovědětVymazat
  16. V lese bych se za takového počasí bála. Přesně tak, jak říká MIloš, můžeš přijít k úrazu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....