03 října 2014

Pokolikáté už? .....



...... jsem slíbila že TOHLE je už vážně NAPOSLEDY?
Mockrát, já vím. Ale to bych nesměla mít pracovní stůl u okna, nesmělo by pršet a pak svítit sluníčko a nesměla bych z okna vidět na růže na jejichž listech se úžasně třpytí v tom sluníčku či jen v jasnějším světle kapky. A pak bych nesměla jít a začít okolo nich hopsat ve snaze ulovit ještě krásnější a dokonalejší kapkovej záběr než ty všechny před tím. Samozřejmě že se to jak jinak, opět nepovedlo a tak už vím že jakmile zaprší a vyleze sluníčko a já uvidím jak se na listech růží třpytí kapky vyběhnu s foťákem a budu okolo nich hopsat ve snaze o ..... a tak furt a pořád dokola.












Připravila jsem si pro vás malou hádanku. Vzala jsem si nafocení opět po dlouhé době můj milej starej šroťáček ultrazoomáček s oblíbeným šmírovacím makrem abych zjistila jaký je vlastně rozdíl v tom když fotím jím a pak zrcadlem a použiju výřez. Tři fotky jsou z něj a zbylé zrcadlem a na vás je poznat které tři to jsou .....cha!

17 komentářů:

  1. Jen hopsej hopsej děvče, na tohle se dá koukat pořád dokola

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, to je nádhera Musím říct, že kapky jsou moje nejoblíbenější Taky už jsem je dávala mockrát na blog a vždycky mám strach, že budu nudit Jak to ale vidím , dá se na to dívat pořád, povedly se ti Ty tři fotky si myslím, že jsou to ty poslední Ale to vážně hádám

    OdpovědětVymazat
  3. Kapky na vínových listech růží se mi líbí barevně, viděla bych se v nich

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou krásné všechny. Zkusím tipnout, které jsou z ultrazoomáčku - 2, 4 a 7.

    OdpovědětVymazat
  5. druhá fotka se mi moc líbí, je zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to zkrátka vášeň a ty jsi ji propadla. Moje oči nerozlišují použitý přístroj, ale vidí krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Kompakt má malý čip, tudíž větší hloubku ostrosti, než zrcadlovka, ale nejsem si jistá, které tři snímky jsi jím vyfotila, Vendy. Zkusím tipnout: 1, 2, 6.

    OdpovědětVymazat
  8. [13]: Tak to jsem opravdu zvědavá, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  9. Korálky se nikdy neomrzí. Já jim také neodolám. Je zo zvláštní, jak se drží na okrajích listů. Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Kapičky, ty jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....