23 října 2014

Květinkově .....



Včerejší dutá hlava se ukázala nebýt ani vrozenou vadou ani následek
školení a vypisování různých osobnostních testů anóbrž přicházejícím moribundusem. Jsem tedy óhromně nadšená protože mě čeká v sobotu výstava s Bobím. Absolvovat jí s opuchlým nosem, vodítkem v jedné a kapesníkem v druhé ruce a občas mezi záchvaty kýchání postavit Bobeše do výstavní pózy. A navíc ještě k tomu zahraniční rozhodčí.... no paráda

Takže dneska jelikož moribundus úspěšně postupuje a nabývá grády jen krátce.
Jemně a lehce květinkově.....







20 komentářů:

  1. Co robi nos? Nemas to od cuchania, pardon, vonania tych prekrasnych kvetin?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ucpanej a bolavej. Asi to je následkem toho focení, ale spíš prochladnutí než čuchání, jinak si to nedovedu představit kde jsem k tomu přišla když sedím pořád doma na zadeli. Výstava je až v sobotu ale moc dobře to nevidím. Konkurence je mezinárodní a kvalitní. velmi kvalitní.....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Tak drzim palce. A "gute Besserung"*

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, není divu, že jsi nachlazená v takovém počasí U nás jsou jenom tři stupně a prší a prší Ten klematis mám taky je hezký Uzdravuj se

    OdpovědětVymazat
  5. Moribundus mě rozesmál ale žádná legrace to není. U Ruži z Moravy byl skvělý návod s cibulí v ponožkách, můžeš vyzkoušet. Také držím palečky, atˇ vám to dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
  6. V tomhle počasí vůbec není divu, že jsi něco chytla, Vendy! Držím palce, abys byla v pořádku a sobotní výstavu zvládla!

    OdpovědětVymazat
  7. Krůpěje tomu dodávasjí šmrnc.

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji ti, ať se do soboty zbavíš zdravotních potíží a s Bobešem zase vyhraješ.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ten je od sousedů ale já na něm mám taky ještě poupata a sice malé, ale květy. Tak cpu do sebe paralen, večer horkej Coldrex tak snad to do zítra bude alespoň snesitelné.....

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: To v každém případě. Bez vody by to byly jen obyčejně nafocené jiřiny

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Tak ono se to nejdřív nezdálo ale bylo sychravo a vlhko, namokly mě nohy a přišla jsem domu docela prostydlá.....

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Ty se nepamatuješ na Dařbujána a Pandrholu? Když za Pandrholou přijde ten koktavej doktor a chce vyléčit? Tomu přece říkal že to je záhadnej moribundus

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné záběry. Ale co hlavně, hodně zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Tu první fotečku bych si vzala jako mé "květinkové" motto, jak je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  15. ahojko poslem ti jednu spravu a precitaj si ju uplne celuuu ok Teraz ti nieco posielam ale nemozes to poslat spat. Ked prave zacinas citat toto, neprestavaj, lebo sa ti stane nieco zle. Volam sa Daisy, mam 7 rokov, mam blond vlasy a hrozne oci. Nemam nos, usi a som mrtva. Ked toto... neposles 15 ludom, zjavim sa dnes vecer pri tvojej posteli s nozom a zabijem ta. Toto nie je ................vtip-! Nieco dobre sa ti stane v 15:22- niekto ti sa ti stane v 15:22- niekto ti zavola alebo k tebe prehovori a povie: MILUJEM TA!!! NEPORUS TO.... Prepac, ze ti to posielam... Posielam ti to zo strachu. Nie je to o mne..Tato sprava pochadza z Venezuely.. la poslana aby zmenila tvoj zivot a urobila ta stastnejsim. Posli tuto spravu 20 ludom do 96 hodin. Zmeny sa, dockas do 5 dni. Alena Kovarikova poslala tuto spravu 22 ludom a v loterii vyhrala automobil. Erik Prazak,ktory tejto sprave neuveril, dostal do 5 dni rakovinu .. Prepac

    OdpovědětVymazat
  16. Doufám, že tě moribundus opustil, skočil v sobotu totiž na mě. Taky jsem nikde nebyla .

    OdpovědětVymazat
  17. Růže růžová je nejkrásnější! Ale i další kytičky mají své místo.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné..:). A ty barvy potěší, v tomhle počasí...:).

    OdpovědětVymazat
  19. Takové počasí je pro moribundus jako stvořené. Kýchá a prská skoro každý.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....