02 října 2014

Co se děje .... na obloze


Dneska, po dlouhé době zvedneme pohledy vzhůru.
A nalezneme tam jeden mlhavy východ, kdy se sluníčko snažilo tu mlhu rozpustit
a jedno pozdní odpoledne, kdy se sluníčko nechtělo vzdát své vlády na obloze a neustoupit mrakům které se
kupily kolem něj. Jestliže v prvním případě se mu to beze zbytku podařilo
v druhém svůj boj nakonec prohrálo .....



A já si zas trochu pohrála ....










8 komentářů:

  1. Ty s těma paprskama nemají chybu, paráda

    OdpovědětVymazat
  2. První fotku s dráty nekomentuju, ale ty ostatní jsou fantastické, Vendy, zvlášť poslední tři.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To je strašně těžký tady u nás ze zahrady fotit protože to máme zadrátované nad barákama až hanba. Na tom posledním mi vůbec utekly ty tmavé rohy které mi dělá sluneční clona a na co vždycky při zoomování zapomenu trošku to vrátit a ty dráty ..... a to máme ještě štěstí že nám nevyprdnul ČEZ sloup na zahradu jak o tom uvažovali.

    OdpovědětVymazat
  4. obloha je vděčné plátno pro slunce a mraky

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: S tím si nelámej hlavu, Vendy, ty vyfotíš aspoň tohle, já nemám ani takovou možnost, možná bych mohla vyfotit nejvýš odrazy v oknech paneláku.   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Někdy mě to ale štve že jsme tak v dolíku, zvlášť když je zajímavě barevný západ. Ten strašně rychle utíká a než bych se vykopala na kopec tak je všechno fuč.....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No jo, docela tě chápu.

    OdpovědětVymazat
  8. Nebe a mraky, vděčné téma na focení.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....