10 září 2014

Ze Světa ..... reality


Bohužel nedělní ranní probuzení nepatřilo krásnému dni,
nýbrž ohavně zataženému, větrnému a hlavně solidně studenému. Ještě víc tak zhoršilo naší nenáladu z toho, že nám skončila dovolená a navíc že musíme tenhle krásný kout republiky už opustit. A to jsme se ani nedostaly na výlet na Nové Hrady kam bych se ráda podívala a který jsme měly v plánu. Prostě tady víkend nikdy nestačí ....
A tak po snídani následoval úklid ubikace, naložení věcí a hlavně houbového úlovku do auta a rozloučení se všemi obyvateli tohodle hospodářství. Ostatně kamarád měl taky v plánu jen odchyt odsouzenců do klobás a nástup na cestu do Prahy. Za všeobecného mávání jsme tedy nasměrovaly auto na Třeboň a vydaly se k domovu. V Třeboni jsem ale udělaly malou přestávku, původně jsme chtěly město procournout ale poryvy větru při vystoupení z auta a pohled na kolemjdoucí zabalené v šálách a čepicích nás, jen v lehkých sáčkách, naprosto odradil od takových plánů. Jen jsme vyhóply na hráz Světa, prošly pár metrů ale vlny na hladině a vítr ve vlasech prostě nebylo to pravé. Tak jen pár výcvaků a hajdy pěkně do auta a zapnout topení. Snad holt to vyjde někdy příště .....








Probíhaly tu zrovna nějaké závody, ale mám dojem že se veslaři řádně v tom větru zapotili


U břehu se tvořila na vlnách pěna, jak prudce narážely na kamenný břeh ......


...... ovšem kačenám se to evidentně líbilo a neodradilo od somření pamlsků od procházejících se


Tohle je ten pravej pan Krčín, stojí na hrázi a dívá se na své dílo


Na soklu jsou jeho dva největší rybníky




Poslední ohlédnutí za Světem


A ještě pivovar Regent zvenku


No a to už nám fakt začala bejt pěkná kosa takže jsme to vzaly hopem do auta a vyjely na zpáteční cestu .....
Tím skončila definitivně moje čtrnáctidenní "dovolená" a pobyt na místech která mám moc ráda. Čekal mne návrat do reality všedních vesnických dní a opětovný každodenní zápas se špatnou náladou a stresem doma. Jedině hafíci mi udělali svou nefalšovanou radostí z mého návratu taky radost.

15 komentářů:

  1. Fotky jsou pěkné, Vendy, ale jde z nich docela zima.

    OdpovědětVymazat
  2. Počasí je to jediné VendyW, co si člověk nevybere.

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: No to ne, to je fakt. Ještě že ten pátek s tím koncertem vyšel tak nádherně

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Však zima byla! Zvlášť na tý hrázi. Opravdu tam chodili lidé v čepicích, bundách a šálách. Takže mi s dcerou v těch sáčkách byly jak exoti   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Foukla, foukal .....

    OdpovědětVymazat
  6. MarijaKes11/9/14 11:16

    Vendy,prožila jsi pěkných 14 dní a nyní budeš žít i ze vzpomínek zachycených nejen v duši, ale i na fotkách. Návrat do reality je vždy těžký a člověk se na něj musí připravit. Pro mne je takovou přípravou cesta vlakem nebo veřejnými prostředky domů. to bývám tak utrmácená, že jsem ráda, že jsem doma. Ale chápu tvé pocity.

    OdpovědětVymazat
  7. My jsem v Třeboni měli pěkné počasí, ale sochu Jakub Krčína jsem si nevšiml, tak tam také budeme muset ještě jednou zajet

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: V čepicích a šálách v létě, Vendy?! To oni byli exoti, ne vy!   

    OdpovědětVymazat
  9. [10]:Nenech se mýlit, od té vody dulo hodně studeně a za chvíli jsme byly pěkně skoslé a ty bundy jsme jim dost záviděly. V závětří pod hrází to bylo o drobek lepší, ale skok to oproti pátku byl ohromnej. V pátek jsme ještě v jedenáct večer šli k autům v krátkejch rukávech a teď jsme na to samé parkoviště hnaly a v autě okamžitě zapínaly topení naplno....

    OdpovědětVymazat
  10. V neděli ve Frenštátu bylo ještě krásné teplo.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Na jihu tedy nee.....

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Je mi to jasné, Vendy, to byl jen takový pokus o vtip.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....