16 září 2014

ČB ....neznamená vždy České Budějovice


...... ale v tomhle případě to znamená ČernoBílá fota.
Aby ty pavučiny nebyly tak fádní některé jsem odbarvila, na některé použila barevný filtr nebo převedla do negativu. A to by člověk neřekl co to s nimi udělá. Takže dnešní nášup je kompletně černobílý výběr .....













A zítra negativ. Já ale doufám že nebudete myslet negativně ..... já tedy ne. Po roce a něco se vrací synek do rodného hnízda. No jo, vztahy jsou prostě velká neznámá. Já ovšem přijdu o svojí nocležnu a musím si udělat jinou. Ale za to že bude šťastnej a v pohodě to stojí. A pak, zároveň se mi tím vrací i osvědčený pomocník v baráku!

16 komentářů:

  1. Krásně sis pohrála     

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné pavučinky Taky jsem už něco konečně ulovila

    OdpovědětVymazat
  3. |Mě ještě napadl Český Brod ,ale tohle je rozhodně lepší. Jsem ráda, že jsem se netrefila.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si pod zkratkou ČB představuju vždycky černobílou fotografii, Vendy. Ty tvoje jsou nádherné. Pavučiny a kapky v ČB vypadají mnohem líp než v barvě.

    OdpovědětVymazat
  5. Nafotilas pavučinky nádherně. Jsou jako korálky. Černobílé a hnědé obrázky zdůrazňují krásu foceného předmětu

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Nejdřív jsem si říkala kde mám jakou babičku ve svatebních šatech! Pak mi to došlo.....

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: A přitom v barvě už jsem jí jako nezajímavou chtěla smazat. Pak jsem si řekla že to zkusím s čb a ejhle, docela je z ní i zajímavá fotka

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: V barvě by byla celkem obyčejná, Vendy, udělala jsi dobře.

    OdpovědětVymazat
  9. ČB fotky super a že se syn vrací, to je také fajn. když si tím může vyřešit svou životní situaci a při tom být nápomocen tobě, tak ať se vše v dobré obrátí. Nevím, co se přihodilo, ale říká se, že všechno zlé je k něčemu dobré.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Ono došlo na to co jsme mu říkaly, a nejen my. Spadly růžové brýle zamilovanosti a začal normální život. Navíc zůstala parnerka doma a dojíždí jen občas do Pray do školy a nudí se doma. Syn dělá od rána do večera celý týden a o víkendu už se mu nikam na nějaké výlety nechtělo. A pak, odmítal v této situaci jít do dítěte. Takže mu bylo řečeno ať se odstěhuje. Tak se odstěhoval .....

    OdpovědětVymazat
  11. Černobílé moc v lásce nemám, ale tyhle jsou úžasné. U mě vede druhá, třetí a čtvrtá odspodu. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Takové jsou někdy konce. Možná je to lepší než kdyby to dítě přišlo a pak si všichni šli po krku...

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Hlavně, nebyla to asi ta pravá. Když seš si jistá že to je ten správný člověk, začneš hledat řešení a možnosti jak to udělat a ne že to rovnou zamítneš. V tomhle jsem na kluka pyšná, že se nedal zblbnout.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: No vidíš a já jim začínám přicházet víc a víc na chuť....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....